گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8247

28 فروردین 1403 10:10

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبد کاووس : جهادگران بسیجی بایدبه عنوان الگویی برای دنیامطرح شوند

امام جمعه گنبدکاووس گفت : جهادگران بسیجی به عنوان یک مجموعه ایمانی واکنش سریع ، بازو و پناه مردم برای همه معادلات اداری و تقاضاهای دنیایی در مواقع بحرانی فداکارانه حضور پیدا کردند.

به گزارش قابوس نامه؛ حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبد کاووس در گفت و گوی با این پایگاه خبری در خصوص نقش جهادگران بسیجی در فعالیتهای مردم دوستانه و عام المنفعه اظهار کرد : جوشش درونی انقلاب که به لطف و عنایت حضرت بقیه الله  در دل ملت ما به ویژه جوانان عزیز وجود دارد در جاهای مختلفی به ویژه در شرایط خاص و اضطراری ظهور و بروز پیدا می کند.

حجت الاسلام ترابی افزود : یکی از این جوشش ها ، رسیدگی به مستضعفین و محرومان هنگام گرفتاری ها و بحرانهاست و نمونه عینی آن سیل اخیر بود که چند استان را تحت تاثیر خسارتهای متعدد قرار داد.

وی تصریح کرد: جهادگران بسیجی به عنوان یک مجموعه ایمانی واکنش سریع و بازو و پناه مردم برای همه معادلات اداری و تقاضاهای دنیایی ، فداکارانه حضور پیدا کردند که این نشان دهنده زنده بودن انقلاب اسلامی است.

امام جمعه گنبد کاووس خاطرنشان کرد : به اعتقاد بنده ما باید نهادهایی مانند بسیج سازندگی و سایر دستگاههای هم عرض  آن را که جوشش درونی آن ایثار و فداکاری ملت عزیز ایران برای عدالت اجتماعی و رساندن خدمت به محرومین و آسیب زده هاست، را زنده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه امروز این مسئله نیاز جامعه اسلامی ماست، بیان کرد: از سوی رسانه ها و مسئولین شنیدم تجمع بزرگی قرار است جهت تجلیل از جهادگران بسیجی و با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب برگزار شود.

وی تاکید کرد : ان شالله این همایش و تداوم برگزاری آن تبدیل به یک نهاد بسیار مهمی شود تا از کانال آن یک الگوی بسیار خوب و مناسبی برای مردم دنیا ارائه دهیم.

این امام جمعه یادآور شد: انتظار می رود به وسیله برگزاری این همایش و ارائه الگو و راهکار مناسب بتوانیم حل مشکلات مردم را با تدبیر و عقل جهادی و انقلابی را حل نماییم.

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو