گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8253

09 فروردین 1403 18:31

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون  استاندار گلستان: برنامه مدون و چشم‌انداز مشخص در حوزه رسانه نداریم

معاون استاندار گلستان با بیان اینکه رسانه‌های استان وضعیت خوبی ندارند، گفت: در این بخش برنامه مدون و چشم‌انداز مشخصی وجود ندارد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم عبدالرضا چراغعلی  اظهار داشت: در استان مانند بسیاری از شاخص‌های دیگر که وضعیت نگران‌کننده داریم شرایط رسانه‌ها نیز خوب نیست.

وی افزود: در سال‌های اخیر از رسانه‌های استان برای رسیدن به منافع سازمانی و اداری استفاده ابزاری شده است و عده‌ای از احساسات، تعلقات و صداقت اصحاب رسانه سو استفاده کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه خانواده رسانه در استان آسیب دیده است، گفت: برنامه مدون و چشم‌انداز پیش‌بینی شده و مشخصی در حوزه رسانه نداریم.

وی بیان داشت: از فرهنگ و ارشاد استان خواستیم تا چند روز آینده برنامه‌هایی که برای حوزه رسانه استان دارد را در قالب یک چشم‌انداز تدوین و به شورای اطلاع‌رسانی استان ارائه دهد.

چراغعلی با بیان اینکه شورای اطلاع‌رسانی استان در سال‌های اخیر عملکرد قابل قبولی نداشته است، خاطرنشان کرد: هدف ما از تهیه چشم‌انداز برای رسانه برای این است که بتوانیم از نظر اعتباری هم به رسانه‌ها کمک کنیم. موضوعات مربوط به آموزش رسانه‌ها و تقویت برخی مسائل را در این حوزه دنبال خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: باید با تقویت رسانه‌های شناسنامه‌دار و دارای عقبه فکری اتفاقات خوبی را برای توسعه استان رقم زد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو