گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8275

01 اردیبهشت 1403 08:49

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس؛ مگر حراست خواب بوده که فساد در غله به این سطح رسیده است؟

امام جمعه گنبدکاووس در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: وظیفه حراست این است که با نظارت بر عملکردها مانع از بروز فساد شود، مگر حراست خواب بوده که فساد در غله به این سطح رسیده است؟

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام ترابی با عنوان این مطلب افزود: قبل از اینکه این مسائل به دستگاه قضا برسد انتظار ما از مجموعه های نظارتی و حراستی دولت این است که فضای ضد فساد ایجاد کنند تا افکار فساد در ذهن افراد ایجاد نشود.

وی تصریح کرد؛ اینکه موج بزرگی از عدالتخواهی و مبارزه با فساد در کشور ایجاد شده است این جوشش دوباره باطن مردم و انقلاب است و باید حساسیت های عمومی زنده شود تا اندیشه فساد به فکر کسی هم خطور نکند.

امام جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی زمزمه ها در رابطه با از سرگیری مذاکرات و دیدار با ترامپ گفت: موضع ایران در مورد مذاکره صراحتا در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مشهود است که فرموده اند"مذاکره سم است" و مردم نیز باید حساس باشند تا خدشه ای بر این موضع وارد نشود.

با مقصر پوشش نامناسب زنان در همایش روستایی برخورد شود

حجت الاسلام ترابی همچنین در رابطه با پوشش نامناسب زنان در همایش روستایی اذعان کرد اگر این اتفاق در یک برنامه غیر رسمی و در خیابان رخ میداد شاید میتوان گفت که تغافل رخ داده است هر چند باز هم قابل توجیه نیست اما در یک برنامه رسمی و با حضور مقام رسمی دولتی غیرقابل قبول است.

وی اظهار کرد: این اتفاق ناشی از سهل انگاری نیست و به نظر می رسد فضای خاصی در حال شکل گیری  که باید مراقب بود و با مقصر این جریان برخورد کرد و در کنار آن اراده کافی برای حمایت از عفاف و حجاب زنان باشد.

خطیب جمعه گنبدکاووس در ادامه با اشاره به برخی مناسب های تاریخی یادو خاطرهرشهدای دولت را کرامیداشت و گفت: رفتار این شهدا همیشه الگو بوده است.

حجت الاسلام ترابی ضمن یادآوری حملات متعدد به زیر ساخت های عربستان در ریاض و برخی فرودگاههای عربستان و مواضع اخیر شیخ حسن نصرالله در قبال اسرائیل نیز تصریح کرد: این فضا، فضای خاصی است و امروز همان سنگرهای کلیدی منطقه که امام فرموده اند ، را فتح کرده ایم اما یک عده هنوز چشمانشان کر است و نمیخواهند اینها را ببینند.

حتی یک گندم از گندم های آلوده وارد سبد غذایی مردم نشده است

در بین دو نماز نیز فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته دولت در سخنانی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۲۴۳ پروژه در شهرستان گنبد تصریح کرد: رویکرد ما اتمام پروزه های نیمه تمام است تا مردم سریعتر طعم شیرین بهره برداری از پروژه ها را بچشند.

qaboosnameh 2

عبدالقدیر کریمی در رابطه با کشف فساد در اداره غله گنبدکاووس نیز گفت: تمام اقدامات در حوزه برخورد با هماهنگی مدیران شهرستان انجام شد.

وی تصریح کرد: مردم اطمینان داشته باشندکه سلامت وامنیت غذایی شهرستان اولویت اصلی ما است و حتی یک گندم از گندم های آلوده وارد سبد غدایی مردم نشده است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین به انتخابات امسال اشاره کرد و گفت: نگاه ما اقدام در چاچوب قانون و عدم جانبداری و رعایت ملاحظات و توصیه های مقام معظم رهبری و رویکرد دولت تدبیرو امید است و از کاندیداها تیز میخواهیم قانونمند باشند و از تبلیغات زودرس پرهیز کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو