گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8319

10 فروردین 1403 02:00

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رزمنده هشت سال دفاع مقدس: امروز جغرافیای انقلاب اسلامی به مرزهای خاکی ختم نمی شود

رزمنده هشت سال دفاع مقدس و جانشین سابق سپاه نینوا گلستان گفت: به برکت خون شهدا جغرافیای انقلاب اسلامی به مرزهای خاکی ختم نمی شود.

به گزارش قابوس نامه، حسین کریمی اول امروز پیش از خطبه های نمازجمعه شهرستان گنبدکاووس در مصلی امام جعفرصادق(ع) با عنوان این مطلب افزود: امروز سرشاخه قدرتمند انقلاب اسلامی در کنار "حزب الله " ،"انصارالله" ،"حماس" و غیره در کناره های دریای مدیترانه اقداماتی علیه آمریکا و اسرائیل انجام می دهد.

وی با اشاره به اوج قدرت انقلاب اسلامی در حال حاضر تصریح کرد: عده ای در داخل هنوز این را باور ندارند و به دنبال سازش و تحقق آمال و آرزوهایشان در ارتباط و سازش با غرب هستند.

کریمی اول یادآور شد:  اما همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند با تکیه بر داشته های خودمان در مقابل دشمن خواهیم ایستاد و هرگز سازش نخواهیم کرد و دشمن نیز راهی جز تسلیم ندارد.

جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین ضمن اشاره به تلاش دشمن برای پیشگیری از صدور آرمان و پیام انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان ، اظهار کرد: دشمن با این کار به دنبال نابودی کشور و انقلاب ماست اما با پیروی از ولایت و تکیه بر داخل همواره این توطئه دشمن که ساعت ها برای ان برنامه ریزی می کند از بین رفته است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو