گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8359

31 فروردین 1403 14:53

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس:  نباید بگذاریم با سیاه نمایی های استکبار، تحلیل های ما عوض شود

امام جمعه گنبدکاووس گفت: نقشه دشمن تغییر محاسبه مردم و مسئولین است و می خواهند با تغییر تحلیل مردم نشانه ها  عوض شود و مردم بجای سینه دشمن دوست را نشانه بگیرند و نباید بگذاریم با سیاه نمایی های استکبار تحلیل های ما عوض شود.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی با عنوان این مطلب در خطبه های نماز جمعه این هفته در ایام تسخیر لانه جاسوسی به عنوان روز مبارزه با استکبار به تلاش های دشمن برای مقابله با ایران و تغییر معادلات منطقه اشاره کرد.

وی اذعان کرد:  در لبنان  هماهنطورکه مقام معظم رهبری بر توجه بیشتر بر امنیت  توصیه کردند می بینیم که نقشه دشمن ایجاد ناامنی است  و همه خوبی ها در بستر امنیت عمومی اتفاق می افتد و اگر ناامنی باشد هیچ ظرفیتی به فعلیت نمی رسد.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: حال که اولویت دشمن ایجاد ناامنی است باید اولویت ما ایجاد امنیت و حفظ آن باشد و این توصیه ویژه مقام معظم رهبری مبنی بر راهبرد امنیت به مردم عراق و لبنان است که درخواست های خود را در چاچوب ساختارهای قانونی پیگیری کنند.

وی ادامه داد: نقشه دشمن ایجاد آشوب ، استعفای قدرت و حذف ساختارهای قدرت  و در خلا قدرت، ایجاد ناامنی و سپس دخالت و ایجاد استبداد است که مردم به هر حکومتی حتی مستبد برای مقابله با ناامنی راضی باشند.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین به اعلام علنی آمریکا در خصوص هزینه کردن این کشور برای ناامن کردن ایران که پشت پرده آن سرویس های اطلاعاتی غرب، پول های مرتجعین منطقه و و یک پادگان و قرارگاه واریز کننده شیطنت به نام مرکز اعتدال در عربستان اشاره کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: برای ایجاد زیرساخت های این پادگان دوسال زمان صرف شده است و 10 هزار کارمند دارد که هر یک با 10 اکانت فیک در فضای مجازی برای ایجاد ناامنی در منطقه کار می کنند. کاری مشابه آنچه در انتخابات 96 انجام شد و  در جریان اعتراضات عراق و تغییر مطالبات عمومی از طریق این مرکز رخ داد.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: پایگاهی برای تغییر محاسبات ایجاد کرده اند که منطقه را تحت تاثیر قرار دهند و این ضرورت توجه و هوشیاری نسبت به سیاه نمایی ها را نشان می دهد و باید تحلیل درستی از وقایع داشته باشیم.

ایران  به برکت انقلاب اسلامی مدیریت تبدیل مسئله به موضع برتر را کسب کرده است

وی اضافه کرد: نباید امید خود را از دست بدهیم چرا که طبق تحلیل مقام معظم رهبری هر چه دشمن بیشتر هزینه کند بیشتر ضرر خواهند کرد چون ما مدیریت تبدیل مسئله و مشکل به فرصت و موضع برتر را در انقلاب اسلامی را کسب کرده ایم.

حجت الاسلام محمود ترابی همچنین اذعان کرد: گام چهارم در باب تنبیه دشمن را 16 آبان با باید همین گام های قوی و محکم برداریم تا به عزت و استقلال بدون نقص دسترسی پیدا کنیم.

وی با اشاره به  روز بسیج دانش آموزی  و تبریک ، توصیه به وقت نشانی، قدر دانی و استفاده از ظرفیت ،از همه مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان  دعوت کرد و گفت: به تاسی از سخنان مقام معظم رهبری ایستادگی در مقابل دنیای پوشالی استکبار را کاری حسینی در این زمانه است  و از آموزش و پرورش انتظار بیشتری برای حضور پررنگ و پرشور  داریم.

گفتنی است در نماز جمعه این هفته نمایندگانی از بسیج دانش آموزی و شورای تببین مواضع سیاسی دانشجویی با قرائت بیانیه هایی ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی شعار مرگ بر آمریکا را نه از روی احساس بلکه بر اساس عقلانیت و واقع بینی اعلام کردند.

همچنین نماینده بسیج دانش آموزی در این بیانیه خواستار اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که همگام با بیانیه گام دوم انقلاب است به جای اجرای پنهانی سند 2030 در آموزش و پرورش شد.

انتهای پیام/



نویسنده :

نظرات
آرشیو