گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8460

09 فروردین 1403 23:47

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دختر سپهبد سلیمانی: خانواده‌های سربازان آمریکایی باید در انتظار مرگ آنها، روزهایشان را سپری کنند

زینب سلیمانی گفت: آقای ترامپ قمارباز! خانواده‌های سربازان آمریکایی باید در انتظار مرگ آنها، روزهایشان را سپری کنند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زینب سلیمانی دختر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم وداع با پیکر شهیدان مقاومت که امروز دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار شد، خطاب به رهبر انقلاب گفت: آقاجان نکند، شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیاورد.

او ادامه داد: پدرم بیش از ۴۰ سال در کشتی عاشورا با شوق شهادت در نبرد، شجاعانه با دشمنان پیکار کرد. او پدری دلسوز برای فرزندانش و فرزندان همه شهدا بود. او سرباز فداکار ولایت بود و اطاعت از ولایت را شرط پیمان می‌دانست.

او افزود: حاج قاسم بزرگترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود و در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌کرد. ایمان او به خدا دشمن را در دید او، به ناچیزی در مقابل قدرت خدا تبدیل کرد. 

دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه پدرم خواب راحت را از چشم تمام ستمگران، مستبدان و تکفیری‌ها ربوده بود، اظهار کرد: اسم حاج قاسم سلیمانی آشیانه صیهونیسم، تکفیر و نظام سلطه را هم اینک می‌لرزاند. امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده و پیروز تبدیل کرده است. جهانیان پیام جهاد و اندیشه سلیمانی را فهمیده و ذلت نظام سلطه و صهیونیسم و تکفیر را مقابل آن جهان دیدند.

او افزود: آمریکا باید بداند که عاشورا منشا قدرت مجاهدان و آزادیخواهان و موجب وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است. شاگردان مکتب خمینی و خامنه‌ای در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شدند و تا زنده‌اند شاگردان دیگری را تربیت و موجب رعب و وحشت مضاعف سلطه‌گران و تکفیریان خواهند بود.

فرزند حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:  آمریکا و صهیونیسم بدانند شهادت پدرم موجب بیداری بیشتر فطرت انسان‌ها در جبهه مقاومت شده و روزگار آنها را تیره و تار و خانه‌های عنکبوتی آنها را فرو خواهد ریخت. 

وی افزود: دیروز جهانیان استقبال گرم مردم عراق و ایران را در تشییع پیکر حاج قاسم و مجاهد بزرگ ابومهدی نظاره کردند و امروز در تهران و فردا در کرمان نیز خواهند دید در این حماسه حضور ملت عاشورایی ایران پیام خود را به کل دنیا خواهد رساند.

فرزند شهید سپهبد سلیمانی خاطرنشان کرد: به قول پدرم، آقای ترامپ قمارباز! تدبیر شیطانی تو در جدایی و تفرقه میان دو ملت ایران و عراق با خطای استراتژیک و به خون کشیدن دو مجاهد بزرگ ابومهدی و حاج قاسم که موجب پیوند تاریخی بین دو ملت ایران و عراق شد، تنفر جاودانه آنها را علیه آمریکا برانگیخت.

او افزود: دیروز پارلمان عراق خروج آمریکا را از عراق کلید زد خانواده‌ سربازان آمریکایی در غرب آسیا که شاهد ذلت آمریکا در نبرد سوریه، عراق، لبنان و افغانستان، یمن و فلسطین بوده‌اند در انتظار مرگ فرزندانشان روزهای شان را سپری خواهند کرد.

فرزند حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: ترامپ دیوانه که خود نماد جهل و بازیچه دست صهیونیسم هستی، خیال نکن با شهادت پدرم همه چیز تمام شد.

او افزود: امروز سلیمانی‌های مقاومت پیام داده اند. عموی عزیزم سیدحسن نصرالله پیام خود را داد. اسماعیل هنیه، بشار اسد، زیاد نخاله، ابوحسن عامری و عبدالملک حوثی که هر کدام به تنهایی چون پدرم برای نابودی امثال تو کفایت می‌کنند پیامشان را خواهند داد. 

زینب سلیمانی اظهار کرد: پدرم همراه دیگری هم داشت که همیشه با او بود. آقای پورجعفری. باید از ایشان بگویم. چون بدون پدرم آب و غذا نمی‌خورد و بدون پدرم نمی‌خوابید. ایشان نماد یک مجاهد صادق بود که آخر هم در کنار پدرم به آرامش رسید. 

او افزود:‌ همه ستمگران عالم بدانند پدرم در قلب ملت ایران و امت مقاومت و آزادی خواهان جهان جای دارد. 

فرزند حاج قاسم سلیمانی در پایان گفت:‌ در پایان با تجدید پیمان مجدد با رهبر عزیزمان قول می‌دهم من و همه فرزندان پدرم با خاطرات و مهربانی‌های پدرم که همواره زنده است  و نزد خدا روزی می‌خورد زندگی می‌کنیم و بغض و کینه خودمان و فرزندانمان را با دستور ولایت علیه ظالمان تا ابد حفظ خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو