گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8487

29 اسفند 1402 09:34

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آغاز جمع آوری متکدیان از سطح شهر گنبد کاووس

از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی در شهر تکدی‌گری است

به گزارش قابوس نامه مهندس منصور طعنه گنبدی شهردار گنبد کاووس در این خصوص گفت: از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی در شهر تکدی‌گری است

وی با تاکید بر اینکه نیازمندان واقعی تکدی‌گری نمی‌کنند، ادامه داد: باید در این خصوص فرهنگ‌سازی شود زیرا برخی از متکدیان برای جریحه‌دار کردن احساسات مردم دست به هر کاری می‌زنند، گفت: در حال حاضر تکدی‌گری به محل کسب درآمد آسان برای بعضی از افراد بیکار و حتی معتادان تبدیل شده است.

  وی با اشاره به اینکه پس از جمع آوری این افراد در ساختمان خدمات اجتماعی شهرداری بصورت موقت نگهداری و افراد نیازمند غربالگری و تحت پوشش بهزیستی ویا کمیته امداد قرار خواهند گرفت وبا افرادی که این کار رو پیشه کسب وکار  خود قرار دهند  برخورد قانونی صورت می گیرد.

طعنه گنبدی گفت: اگر همشهریان عزیز می‌خواهند به این افراد کمک کنند، می‌توانند به آنها غذا دهند؛ زیرا آنها قطعا با فقر غذایی و سوءتغذیه مواجه هستند.

شهردار گنبد کاووس با بیان اینکه شهروندان می‌توانند کمک‌های خود به اینگونه افراد را از طریق نهادهای حمایتی ارائه دهند تا شاهد کاهش این معضل اجتماعی در سطح شهر باشیم، از شهروندان خواست در صورت مشاهده متکدی در سطح شهر با سامانه رسیدگی به درخواست مردمی ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته و شهرداری را در امر رسیدگی به متکدیان یاری کنند.

انتهای پیام/ 

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو