گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8496

29 اسفند 1402 13:58

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

272هزار نفر  در فصل تابستان از جاذبه های تاریخی و فرهنگی گنبدکاووس بازدید کردند

272هزار نفر  در فصل تابستان از جاذبه های تاریخی و فرهنگی گنبدکاووس بازدید کردند

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس گفت: در فصل تابستان و در زمان سفر هموطنان ایرانی 272 هزارو 164 نفر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهرستان گنبدکاووس بازدید کردند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس مریم آق آتابای ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان اظهار کرد: 11 کمیته برای ارائه خدمات در نوروز سال 1399 تشکیل شده تا بتوانیم ظرفیت و پنانسیل های شهرستان را معرفی کرده و هم خدمات مطلوبی را به مسافرین ارائه دهیم.

وی با اشاره به وقوع سیل در روزهای اول سال 1398 افزود: متاسفانه وقوع سیل در روزهای پایانی سال 1397 و اوائل سال 1398 سبب شد تا همه فعالیت های ستاد سفر به سوی کمک به سیل زدگان معطوف شود و عملا فعالیت خاصی در این راستا انجام نشود.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: یکی از معضلات شهرستان گنبدکاووس عدم و کمبود سرویس بهداشتی در اماکن عمومی و سطح شهر است و قرار است با همکاری شهرداری تا پایان امسال 14 چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر احداث شود.

نشاط اجتماعی در مردم اولویت ستاد خدمات سفر در نوروز 99 باشد

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این جلسه با اشاره به وقوع سیل و مشکلات ایجاد شده برای مردم اظهار کرد: مردم استان گلستان و به ویژه گنبدکاووس در نوروز امسال شاهد وقوع سیل و مشکلات فراوانی بودند و نیاز به شادی و نشاط اجتماعی دارند.

عبدالقدیر کریمی افزود: نوروز 1399 مردم بعد از انتخابات و سپری کردن خاطرات تلخ نوروز امسال نیاز به شور و نشاط اجتماعی دارند و ستاد تسهیلات خدمات سفر این نشاط اجتماعی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم تا بهترین شرایط را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرستان برای  نوروز 1399 برنامه ریزی کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه دشمن درصدد  تخریب چهره واقعی و مهمانواز مردم ایران است خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و کشورهایی که نگاه خصمانه به ایران دارند قصد دارند تا به گردشگران خارجی ایرانیان را تروریست جلوه دهند و ما باید تلاش کنیم تا چهره واقعی خود و مهمانوازی ایرانیان که زبانزد است را به نمایش بگذرایم.

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو