گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8499

29 اسفند 1402 08:16

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

جوابیه ای به ستاره حجتی: جای عزاداری مسجد است نه پارک شهر!

جوابیه ای به ستاره حجتی:

به شعور مردم توهین نکنید / جای عزاداری مسجد است نه پارک شهر!

به گزارش قابوس نامه به نقل از گرگان پرس ، سرپرست روزنامه همشهری در گلستان مطلبی نوشت که در پاسخ به آن چند سطری نوشتیم .

امشب پدر و ولی دم یکی از مسافران هواپیمای اوکراینی حرف جالبی زد ، او گفت : وقتی من می بینم افرادی هستند که حرارت شان از من بیشتر است تعجب می کنم.

حکایت این افراد مانند ضرب المثل کاسه داغ تر از آش است ، خودمانیم ؛ کیست که نداند برخی از اینها برای عزیزترین کسشان بزور چند قطره اشک می ریزند اما حالا سوگوار مسافران هواپیمای اوکراین شده اند. همه ملت در غم از دست دادن فرزندان نخبه این سرزمین سوگوار هستند ، بیشتر از همه مسوولین نظام که سرمایه های این نظام را از دست داده اند و هیچ عامل پدافندی دوست ندارد بچه های این آب و خاک خشی بردارند و سخنان سوزناک سردار حاجی زاده نیز از همین موضوع ناشی می شود.

اما همه می دانیم که توطئه ای در کار بوده تا هواپیما به سمت پایگاه نظامی متمایل شود و اپراتور نیز به دلیل احساس نزدیک شدن متخاصم اقدام به شلیک کرده پس مقصر اصلی این حادثه آمریکای جنایتکار است که با هدف دودستگی و اختلاف بین مردم ایران چنین نقشه شومی را کشیده است.

حال برخی جریانات سیاسی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند ، آنها مدعی عزاداری برای درگذشتگان این حادثه هستند ، سالهاست عزاداری اموات در مساجد ، حسینیه ها و منازل بوده نه پارک شهر ، پس به شعور مردم توهین نکنید .

دو چیز این افراد خیلی تابلو است : اول ) حرارت شان از اولیای دم بیشتر است و کاسه داغ تر از آش   دوم ) سعی دارند با کشاندن این موضوعات به مکان های پرتردد مانند پارک شهر و درگیری با پلیس و سر دادن جیغ و شیون جامعه را با خود همراه سازند ضمن اینکه برخی ها ماموریت دارند از این حواشی فیلم تهیه کرده و به دوستان خارج نشین خود ارسال نمایند

✍ تحریریه #گرگان_پرس

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو