گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8500

29 اسفند 1402 14:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

کامیون های کمک های گنبدکاووس به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شد

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاودس گفت: امروز پنج کانیون کمک های مردمی شامل اقلام اولیه و مورد نیاز سیل زدگان به استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه  از گنبدکاووس رمضانعلی قاسم پور عصر امروز در حاشیه کمک های مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد:با توجه به کمک مردم استان های مختلف در زمان وقوع سیل در گلستان مردم عزیز و خیرین شهرستان در پاسخگویی به این اقدام نیکوکاری اقلام مورد نیاز سیل زدگان را تهیه و برای اعزام به این مناطق جمع آوری کردند.

وی با اشاره به اقدامات خیرخواهانه حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی افزود: این خیر همانتد گذشته در تهیه اقلام اساسی و مورد نیاز مردم سیل زده سیستان و بلوچستان پیشقدم بوده و کمک های خوبی را به این مناطق انجام داده است.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: امروز پنج کامیون اقلام موردنیاز سیل زدگان شامل سه هزار باکس آب معدنی، 10 تن برنج ، هزار بسته رب گوجه فرنگی، هزار بسته پوشک بچه و دستمال کاغذی ،مقدار کثیری انواع کنسرو و هزار تخته پتو برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام کردند.

وی خاطر نشان کرد: این اقلام توسط مایگاه های بسیج، کمک های مردمی و خیرین به ویژه حاج محمد شهرکی جمع آوری و اعزام شده است.

حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی نیز اظهار کرد: از فرمانده سماه نینوا گلستان سردار معروفی و فرمانده سپاه شهرستان قاسم پور به سبب تعامل و همکاری و تهیه ماشین آلات برای ارسال این کمک ها قدردانی می کنم.

نویسنده :

نظرات
آرشیو