گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8502

29 اسفند 1402 07:59

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جانشین ناجیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس: شاخص اقتدار نظام جمهوری اسلامی حضور مردم در همه صحنه ها است

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: حضور مردم در همه صحنه های انقلاب اسلامی از شاخص های مهم نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه  از گنبدکاووس سید علی قاضوی ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر، کار گروه تخصصی اجتماعی فرهنگی سلامت و بانوان اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم ایران در همه صحنه های اکقلاب اسلامی حضور داشته  و این عمل علاوه بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی سبب عصبانیت دشمنان شده است.

وی با اشاره به اقدامات سپاه بر علیه دشمن در شهادت رساندن سردار سلیمانی افزود: پرتاب موشک های نقطه زن به نرکز عملیاتی آمریکا در عراق در پاسخگوی به اشتباه بزرگ آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی  اقدام بی نظیر بوده و سبب افزایش اقتدار جمهوری اسلامی شد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس از برگزاری بزرگ رزمایش استانی در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: رزمایش بزرگی با حضور گسترده مردم و بسیجیان متشکل از هفت گردان در سوم و چهارم بهمن ماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر حضور داشته که 6 گردان از برادران و یک گردان خواهران هستند.

قاضوی خاطر نشان کرد: حضور مسئولان و مدیران شهرستانی در کنار حضور گسترده مردم و بسیجیان  سبب تقویت انسجام و اقتدار است.

وی افزود: همه ما نیازمند پشتیبانی فکری ،معنوی و روحیه ای با یکدیگر هستیم و این پشتیبانی سبب پشتیبانی و دفاع از نظام جمهوری اسلامی می شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو