گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8504

29 اسفند 1402 09:23

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: دشمن با جنجالی کردن حادثه هواپیمای اوکراینی قصد تضعیف سپاه را داشت

امام جمعه گنبدکاووس گفت: دشمن قصد داشت تا با جنجالی کردن حادثه هواپیمای اوکراینی سپاه را نزد مردم تضعیف کند.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص و ویژه کشور در زمان شهادت سردار سلیمانی شلیک به هواپیما اوکراینی یک وظیفه و دفاع از کشور بود و این حرکت نباید مورد سر نش قرار گیرد.

وی با اشاره به عذرخواهی نیروهای از خودگذشته سپاه در کشور افزود: این عذرخواهی از سر محبت و تواضع نیروهای سپاه بود و شلیک  آنها به سبب حفاظت و نگهبانی از کشور انجام شده است.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به برخی از افراد کودن داخلی در همراهی با دشمنان ادامه داد: سفیر انگلستان برلی سواستفاده از عواطف مردم آن حرکت را انجام داد در صورتی که خود وی همواره نجس بوده و دائم الخمر است و با این کار می خواست پیروزی سپاهیان را در پرتاب موشک ها تبدیل به شکست کند و متاسفانه برخی از افراد کودن داخلی این حرکت را همراهی کردند.

وی اضافه کرد: این افراد باید با همین سفیر محشور باشند و انتظاری از این افراد نمی رود.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه تشییع میلیونی سردار سلیمانی و انتقام سپاه از آمریکا حادثه فرا زمانی بود خاطر نشان کرد: این حوادث به اندازه 400 سال به ایران عظمت بخشید و برکات آن تا سالهای سال در ایران مشاهده می شود و به همین سبب دشمن به فکر تضیعف سپاه است.

وی ادامه داد: سپاه در طول 40 سال از انقلاب اسلامی دفاع کرده و سردار سلیمانی با رشادت ها و فداکاری های خود انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را سالیان سال تضمین کرده است و ما همواره دستان این عزیزان را بوسیده و خاک پای سردار سلیماتی را سرمه چشمان خود می کنیم.

وی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب خطیب جمعه تهران هستند گفت: مقام معظم رهبری بعد از هشت سال خطیب جمعه هستند و این نشان دهنده بیان سخنان حساس و ویژه وی به مردم لست که این سخنان بی شک خط صحیح انقلاب را در آینده به ما نشان می دهد.

برچسب جناحی زدن به شورای نگهبان کار ضد انقلابی است

امام جمعه گنبدکاووس در ادامه سخنان خود با اشاره به رد صلاحیت برخی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای گذشته احراز صلاحیت و یا عدم صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان  به خود آنها اعلام شد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان یک دستگاه مصونیت بخش بوده و وظیفه حراست به عنوان گذرگاه را دارد خاطر نشان کرد: اینکه فرد و یا افرادی به شورای نگهبان به عنوان یک دستگاه مصونیت بخش اتهام و برچسب جناحی بزند یک کار ضد انقلابی است و دروغی بزرگ  بیش نیست.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: شورای نگهبان تاکنون به وظیفه خود عمل کرده و اگر جناحی و با جهت گیری خاصی عمل می کرد باید همه دولت ها و یا مجلس شورای اسلامی در همه این مدت از یک جناح بود.

وی با اشاره به ضعف قانون در ثبت نام همه علاقمندان برای ورود به محلس شورای اسلامی گفت: اینکه هر کسی می تواند برای کاندیدایی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده و زمان رسیدگی به همه آنها محدود است ،ضعف قانون بوده و همواره مقام معظم رهبری از آن گلایه مند بودند و از مجلس برای وضع قانون صحیح تقاضا داشتند.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه تضعیف شورای نگهبان در افکار عمومی گناه بزرگی است خاطر نشان کرد: امکان اشتباه طبیعی است اما اتهام و زدن دروغ های بزرگ و جناحی کردن شورای نگهبان به واسطه تضعیف این شورا در افکار عمومی گناه بزرگی است.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم همیشه در صحنه بعد از نماز جمعه اظهار کرد:ما در راهپیمایی اعلام می کنیم که حامی بسیجیان و سپاه بوده و دست سربازان پاسدار و بسیجی که در راه عزت و اعتلای کشور فداکاری می کنند را می بوسیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو