گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8508

29 اسفند 1402 10:34

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

36 مدرسه مرزی گنبدکاووس به سیستم گرمایشی نوین تجهیز شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: برای پیشگیری از هرگونه حوادث ناگوار توسط بخاری های نفتی در مدارس مناطق محروم 36 آموزشگاه با 139 کلاس درس به سیستم گرمایشی نوین تجهیز شدند.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس کنال الدین نظرنژاد صبح انروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فضای مجازی و استفاده نادرست دانش آموزان یکی از معضلات و مشکلات کنونی آموزش و پرورش است که برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دانش آموزان با جرایم مجازی با همکاری دادگستری و نیروی انتظامی کارگاه های آموزشی در مدارس سطح شهرستان برگزار می شود.

وی آسیب های اجتماعی را از دیگر معضلات مهم کنونی برشمرد و افزود:  برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در محیط آموزشگاه ها کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با اولویت اعتیاد و مواد مخدر برای همکاران فرهنگی ، دانش آموزان و اولیا آنها برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به وقوع سیل در روزهای آغازین امسال و خسارت های وارده به مدارس ادامه داد: به هشت آموزشگاه در شهرستان گنبدکاووس در سیل اخیر خسارت وارد شد که با همکاری بسیج دانش آموزی و سپاه شهرستان پاکسازی و بهسازی شد.

وی از ایجاد فضای تفریحی برای معلمان و دانش آموزان خبر داد و گفت: به منظور نشاط اجتماعی و فراهم کردن امکانات رفاهی برای معلمان و دانش آموزان سالن هنرستان استقلال که بلا استفاده بود به فضای تفریحی تبدیل شد.

نظرنژاد خاطر نشان کرد: مرکز اختلالات رفتاری و استثنایی دانش آموزی شهرستان استاندارد سازی شد تا از هرگونه حوادث مصون شود.

وی با بیان اینکه 40 درصد آموزشگاه های شهرستان دارای بناهای قدیمی هستند گفت: در حال حاضر 493 آموزشگاه در شهرستان فعال است که از این تعداد 40 درصد دارای بنای قدیمی هستند و در تابستان امسال با کمک بسیج دانش آموزی 80 آموزشگاه بهسازی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: اعتباراتی را در حوزه خسارت به مدارس در زمان وقوع سیل جذب کردیم که از محل آن در حال احداث پژوهش سرا و 24 آموزشگاه با 146 کلاس درس هستیم.

وی از تجهیز مدارس مناطق مرزی و محروم شهرستان به سیستم گرمایشی نوین خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی با بخاری های نفتی 36 مدرسه در مناطق مرزی و محروم شهرستان به سیستم نوین گرمایشی مجهز شدند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو