گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8547

31 فروردین 1403 23:45

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

شهرداری نباید مظهر بروز و ظهور اشراف گری شود

امام جمعه گنبدکاووس گفت: شهرداری و جایگاه شهردار نباید مظهر بروز و ظهور اشراف گری شده و به مردم حاشیه نشین توجه نشود.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه  از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در گردهمایی شهرداران استان گلستان در فرمانداری ویژه گنبدکاووس اظهار کرد: شهرداری و جایگاه شهردار نباید مظهر بروز و ظهور روحیه اشراف گری شده و توجهی به محرومین و حاشیه نشینی نشود.

وی با اشاره به معضل مهم عدم پارکینک در شهر افزود: یکی از ایرادات مهم شهرداران پارکینک فروشی در راستای منافع خود است که با کاربری تجاری و مسکونی کردن و دریافت حق پارکینک از مالک و ایجاد پارکینک های موقت ظلم بزرگی در حق مردم می کنند.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: شهرداران صاحب اختیار مردم نیستند و امین مردم در اداره شهری محسوب می شوند که نباید خیانت کنند.

وی با بیان اینکه قانون خاصی درباره احداث مساجد و حسینیه وجود ندارد خاطر نشان کرد: به نظر می رسد با پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی امروز مکان احداث مساجد و حسینیه ها باید مطالعه شود تا در مسیر رفت و آمد بوده و جایگاهی برای پارکینک خودرو وجود داشته باشد.

حجت الاسلام ترابی افزود: متاسفانه در محل مساجد محوری و جامع شهری هیچگونه پارکینک برای پارک خودرو وجود ندارد و این سبب ترافیک شهری در زمان اجرای مراسمات در این مکان ها می شود.

بیمه 62 میلیارد رطال برای خسارت سیل به شهرداری گنبدکاووس پرداخت کرد

شهردار گنبدکاووس در این گردهمایی اظهار کرد: سیل امسال در گلستان و گنبدکاووس سبب خسارت هایی به زیرساخت ها و تاسیسات شهری در این شهر شد و با رایزنی های صورت گرفته تاکنون مبلغ 62 میلیارد ریال به عنوان خسارت ناشی از سیل به شهرداری پرداخت شده است.

photo ۲۰۲۰ ۰۱ ۲۸ ۱۵ ۲۷ ۲۰

منصور طعنه گنبدی افزود: با مشارکت بخش خصوصی کشتارگاه صنعتی به مساحت 2.5 هکتار در دو فاز با اعتبار پیش بینی شده چهار میلیارد تومان در حال اجرا است که تاکنون فاز نخست آن با هزینه 500 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: با اجرای کامل این پروژه کشتار دام سبک روزانه از 150 راس به 500 راس و دام سنگین از 15 راس به 50 راس افزایش پیدا می کند.

شهردار گنبدکاووس گفت: ساختمان نرکز خدمات اجتماعی به مساحت 950 متر مربع و بنای 270 متر مربع در دو طبقه با هدف جمع آوری متکدیان به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو