گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8595

10 فروردین 1403 11:16

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: کاندایداها،صداقت را اصل کار تبلیغاتی خود قرار دهند

امام جمعه گنبدکاووس گفت: با آغاز فعالیت های تبلیغاتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی انتظار می رود این افراد صداقت را اصل کار تبلیغاتی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به آغاز زمان تبلیغات کاندیداها اظهار کرد: مبادا در ستادهای انتخاباتی آنچه که غیر اخلاقی و غیر قانونی است صورت گیرد و انتظار می رود کاندیداها در تبلیغات صداقت را اصل کار قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه همه مردم یک ستاد هستند افزود: هر یک از افراد جامعه به مانند یک ستاد بوده و برای انتخاب اصلح به یکدیگر کمک نمایند.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی باید ترویج پیدا کند ادامه داد: مکتب سلیمانی شاخص های متفاوت دارد و باید این شاخص ها شناسایی شده و به گفتمان امروز متصل گردیده و از آن به عنوان الگوپذیری استفاده و ترویج شود.

وی خاطر نشان کرد: مادران امروز ما به جای بیان افسانه ها و قصه های بی ریشه باید صداقت،دلسوزی و قهرمانی های شهید سلیمانی را به فرزندان امروز بیان کنند تا آیندگان مسیر  این شهید را ادامه دهند.

حجت الاسلام ترابی کنایه را بالاتر از خیانت عنوان کرد و گفت: برخی از افراد جامعه مردم را به انتخابات تشویق می کنند اما جهت گیری و موضع گیری مبهم در انتخابات ایجاد کرده و با کنایه صحبت می کنند که این کنایه زدن بالاتر از خیانت کردن و محکوم کردن است و باید در زمان مناسب با این افراد برخورد شود.

وی با اشاره به شرایط کنونی عراق اظهار کرد: امید داریم با روی کار آمدن فرد جدید که تبعیت عراقی دارد زمینه وحدت و یکپارچگی بین مردم عراق ایجاد شود.

امام جمعه گنبدکاووس با اظهار امیدواری از تلاش های محور مقاومت در سوریه ادامه داد: خوشبختانه محور مقاومت در سوریه چندین منطقه را فتح کرده و پیشروی های خوبی داشته و امیدواریم فتح نهایی به زودی نصیب آنها شود.

وی درباره اوضاع یمن گفت: امارات در روزهای گذشته اعلام کرد که بزودی از یمن خارج می شود و با این تفاسیر تنها کشوری که در یمن باقی خواهند ماند عربستان است و گور این کشور به دست محور مقاومت کنده می شود.

حجت الاسلام ترابی درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: آغاز مبارزات تبلیغاتی انتخابات در مردم شور ایجاد کرده و امید داریم این شور سبب حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو