گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8596

30 فروردین 1403 19:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

29 کاندیدای گنبدی برای کرسی مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: تا به امروز چهار نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی انصراف داده و 29 نفر برای کرسی مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس عبدالقدیر کریمی در جمع نمازگزاران گنبدی اظهار کرد: از 33 کاندیدای مجلس شورای اسلامی چهار نفر در دو روز گذشته انصراف داده و 29 نفر آماده رقابت بر کرسی محلس شورای اسلامی هستند.

وی با تاکیر بر رعایت رفتار و اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها افزود: کاندیداها با هدف توجه و احترام به نظر مردم اخلاق و رفتار انتخاباتی را رعایت کرده  و از چارچوب قوانین و ضوابط انتخاباتی خارج نشوند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: مردم فهیم و بصیر بوده و به اخلاق و رفتار انتخاباتی کاندیداها در تبلیغات توجه می کنند که این امر در رای دادن آنها نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی همه مسئولان و مردم ادامه راه شهدا است خاطر نشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا انتخاباتی قانونمند و سالم برگزار شده و انتخاب اصلح داشته باشیم تا آرمان های نظام جمهوری اسلامی تحقق یابد.

کریمی گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از تاثیرگذارترین انتخابات در بین دوره های گذشته است و ما با حضور حداکثری خود در این انتخابات به دشمنان خود ثابت می کنیم که پای ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده و مقاومت می کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو