گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8598

31 فروردین 1403 04:45

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

71 هزار نفر رای اولی در انتخابات امسال گلستان شرکت می کنند

استاندار گلستان گفت: امسال و در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 71 هزار رای اولی حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه  از گنبدکاووس هادی حق شناس در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکهزارو 389 صندوق اخذ رای و یا حوزه انتخابیه در گلستان فعال شده که نسبت به دوره قبل 69 صندوق اخذ رای و یا حوزه افزایش یافته است.

وی درباره واجدین شرایط رای در گلستان افزود:یک میلیون و 330 هزهر واجد شرایط رای در گلستان هستند و امید داریم با حضور حداکثری واجدین شرایط مشارکت بیش از 74 درصدی مردم گلستان در دوره های قبل را حفظ کنیم.

استاندار گلستان ادامه داد: 71 هزار نفر در گلستان رای اولی بوده و 27 هزار نفر عوامل مختلف اجرایی ،نظارتی، امنیتی و بازرسی آماده همکاری برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در گلستان هستند.

وی خاطر نشان کرد: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای هر کرسی نماینده مجلس شورای اسلامی 14 نفر رقابت می کردند که این رقابت در این دوره 50 درصد افزایش یافته و برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی 34 نفر رقابت می کنند.

حق شناس گفت: در این دوره بیش از 50 درصد کاندیداها تایید صلاحیت شده و یا انصراف ندادند و در مرحله رقابت برای کرسی مجلس شورای اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: در حوزه انتخابیه گنبدکاووس و گرگان از هر دو جریان غالب سیاسی و احزاب و همچنین اقوام مختلف وجود داشته و به شدت رقابت می ککند و امید داریم گزینه اصلی اصلح انتخاب شده و به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو