گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8602

31 فروردین 1403 16:19

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

14 نفر برای کرسی محلس شورای اسلامی در گنبدکاووس رقابت می کنند

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: از زمان ثبت نام و تایید کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ظهر امروز 19 نفر از حضور در این کرسی انصراف داده و 14 نفر در این رقابت باقی ماندند.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مرحله نخست ثبت نام 34 نفر شرکت کردند و یک نفر در مراحل اولیه انصراف خود را اعلام کرد و تاکنون 19 نفر از حضور در رقابت بر کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس انصراف دادند.

وی افزود: حمید سالمی،محمدتقی پروین،حمزه قزل سفلی،خانم زلیخا خندان اردهائی،انسیه یوسف زاده، حسن اوین،سلیمان عباسی،محمد اسدالله پور، امین صیادی، عبدالشریف آق پور، حسن قوجق،کریم نوبری، عبدالحمید نشاط، ستار حیدری، احمد آبروش، نور محمد اتایی، ناصرقلی سارلی، سلیمان آق، ایمان علی پور  کاندیداهایی هستند که از ادامه رقابت بر کرسی مجلس شورای اسلامی انصراف دادند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: در حال حاضر 14 نفر در حال رقابت برای کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس باقی ماندند.

وی با اعلام اتمام تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از امروز ساعت 8 صبح کلیه تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده و بر اساس ماده 56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هیچ کاندیدایی حق تبلیغات در مجامع عمومی و فضای مجازی را ندارند.

کریمی گفت: هدف ما برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح آنها است و تلاش می کنیم تا دوم اسفندماه بدون هیچگونه حاشیه و مشکلی انتخابات به خوبی و با آرامش و امنیت کامل در شهرستان گنبدکاووس برگزار شود.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در این انتخابات سبب ارتقا جایگاه ایران درحوزه دیپلماتیک و معادلات جهانی خواهد شد و نشان دهنده مقاومت و ایستادگی مردم و حمایت آنان از انقلاب اسلامی است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت:مردم با حضور خود در انتخابات دوم اسفندماه نشان می دهند که نیازی به دلسوزی دروغین بیگانگان برای کشور و مردم ایران ندارند.

کریمی اظهار کرد: در شهرستان گنبدکاووس 193 شعبه اخذ رای فعال است که از این تعداد 24 شعبه در بخش داشلی برون، 169 شعبه در بخش مرکزی  دایر بوده و از تعداد 169 شعبه 80 شعبه در شهر و 89 شعبه در روستاهای بخش مرکزی فعال خواهد بود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو