گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8608

09 فروردین 1403 22:28

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

ریل گذاری انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب از مجلس شورای اسلامی آغاز می شود

امام جمعه گنبدکاووس گفت: در گام دوم انقلاب برای عزت و اقتدار همه جانبه جمهوری اسلامی ایران نیاز به ریل گذاری است و این ریل گذاری از مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی بعد از انداختن رای خود در ضندوق حوزه یک شهری در مسجد قائمیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم سراسر کشور به ویژه مردم گنبدکاووس با پیروی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب امروز پای صندوق رای حاضر می شوند تا مسیر تمدن نوین اسلامی را هموار کنند.
وی افزود: در گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید ریل گذاری را از مجلس شورای اسلامی آغاز کنیم تا این ریل گذاری در مسیر صحیح قرار گیرد.
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به حضور خوب ما در پای صندوق رای ادامه داد: مردم ما خوب تشیخص داده و به موقع در صحنه ها حضور پیدا می کنند و امروز نیز با حضور گسترده خود دشمنان را بیش از گذشته نا امید و مایوس خواهند کرد.
193 صندوق برای اخذ رای مردم در شهرستان گنبدکاووس فعال است.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: با تمهیدات و تدابیر انجام شده در ساعات اولیه روز انتخابات 193 صندوق اخذ رای در حوزه شهرستان قبل از ساعت رای گیری فعال شد و این صندوق ها آمادگی اخذ رای شهروندان عزیز را دارند.
وی افزود: تاکنون مردم با حضور خود استقبال خوبی از انتخابات داشته و پیش بینی می شود این استقبال از ظهر به بعد بیشتر شود.
عبدالقدیر کریمی خاطر نشان کرد:هیچ مشکلی در رابطه با انتخابات گزارش نشده و پیش بینی ما مشارکت بیش از 74 درصدی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره های قبل است.
19 سربازرس در شعبات اخذ رای حضور دارند
رئیس بازرسی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: 19 سربازرس و 193 بازرس در 193 صندوق اخذ رای بر انتخابات نظارت داشته تا تخلفی در این شعبات انجام نشود.
اسرافیل وزیری گفت: بنابر رصدهای انجام شده تاکنون و در ساعات اولیه انتخابات هفت هزار نفر از مردم گنبدکاووس پای صندوق رای حاضر شده و رای دادند که نشانه مشارکت خوب مردم این شهرستان است.

خبرنگار: محمد منصوری

 انتهای پیام/ 

نویسنده :

نظرات
آرشیو