گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8610

10 فروردین 1403 05:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: زیربنا استقامت مردم ایران ارتباط آنها با اهل بیت است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: زیر ساخت و زیربنا تاب آوری و استقامت ملت ایران ریشه در فرهنگی فاطمی داشته و به خاطر ارتباط آنها با اهل بیت است.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاوس حجت الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهرستان اظهار کرد:مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز اساسی ترین مولفه انقلاب اسلامی را انتخابات مطرح کرد که چنین تدبیری برای نخستین بار از زبان وی شنیده می شود و این نشان دهنده اهمیت این دوره از انتخابات نسبت به دوره های قبل است.

وی افزود: باید تلاش کنیم در این دوره با انتخاب اصلح مجلس شورای اسلامی ویژه متشکل از 200 نماینده جبهه فرهنگی انقلابی تشکیل شود تا مکتب اهل بیت بر این مجلس حاکم باشد.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه دولت جوان حزب اللهی آرزوی دیرینه رهبر معظم انقلاب است ادامه داد: برای داشتن دولت جوان حزب اللهی که آرزوی مقام معظم رهبری است باید مجلس شورای اسلامی انقلابی داشته باشیم و ریل گذاری گام دوم انقلاب اسلامی از همین مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.

وی با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم در برابر تحریم های استکبار جهانی خاطر نشان کرد: زیر ساخت و زیر بنای این استقامت ریشه در فرهنگ فاطمی داشته و زیر بنا این تاب آوری ارتباط مردم با اهل بیت است.

حجت الاسلام ترابی گفت: یک پنجم این فشارها و تحریم هایی که استکبار جهانی بر ایران اسلامی تحمیل کرده اگر به هر کشور دیگری وارد می شد تاکنون زمین گیر شده بود و این ارتباط با اهل بیت سبب استقامت ملت ایران شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا در ترور سردار سلیمانی اشتباه بزرگی را مرتکب شد اضافه کرد: آمریکا نه سردار سلیمانی نه مردم ایران ،نه قدرت پاسخگویی و نه رهبری دایانه مقام معظم انقلاب را شناخته و اکنون از این کار خود پشیمان است.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: در جنگ اراده ها،آمریکا با پاسخ ما شکست خورد و شکست های بهدی نیز ادامه نخستین شکست وی است.

وی درباره وصیت نامه شهید سلیمانی اظهار کرد: در وصیت نامه سردار سلیمانی کلید واژه و محوری ترین کلمات این شهید مقام معظم رهبری و تاکید بر پیروی از ولایت است که نشان دهنده درک عمیق این شهید به این مولفه است.

خبرنگار : راحله شاددل

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو