گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8719

09 فروردین 1403 23:55

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به همت نیروی انتظامی شهرستان گنبد کاووس؛ انهدام باند سارقان مسلح در گنبدكاووس
 
فرمانده انتظامي گنبدكاووس از دستگيري 3 سارق مسلح و کشف 4 دستگاه موتور سرقتي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش قابوس نامه؛ سرهنگ محمود علی فر، در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در یک ماه اخیر در گنبدكاووس، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: در آخرين سرقت مسلحانه توسط باند مذكور پس از دريافت خبر بلافاصله تيم‌هاي ويژه از ماموران انتظامي و پليس آگاهي به محل اعزام شدند، که در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد 3 نفر سارق مسلح به وسيله يك قبضه سلاح پس از ايجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت وجه نقد يكي از شهروندان نموده و از صحنه متواري شده اند.
 
سرهنگ علي فر بيان کرد: در نهايت ماموران با تلاش هاي اطلاعاتي و گشت زني هاي هدفمند اين سارقان مسلح كه با موتورسيكلت در حال فرار بودند را شناسايي و به تعقيب آنان رفته و به آنان دستور ايست مي دهند، كه سارقان هیچ توجهي به اخطارهاي پليس ننموده و پس از حدود چندين كيلومتر تعقيب و گريز در يک عمليات پليسي هدفمند موتورسيكلت سارقان متوقف و متهمان زمین گیر شدند.
 
وي تصريح كرد: متهمان پس از دستگيري به انجام 6 فقره سرقت مسلحانه و بعنف اعتراف کردند و از مخفيگاه سارقان 4 دستگاه موتورسيكلت سرقتي نيز كشف شد.
 
فرمانده انتظامي گنبدكاووس با بيان اينکه متهمان به مراجع قضائي معرفي شدند، عنوان كرد: پليس شهرستان قاطعانه با مخلان نظم و امنيت عمومي برخورد مي کند و هرگز اجازه نمي دهد، افراد هنجار شکن امنيت و آرامش شهروندان را به مخاطره بياندازند.

نویسنده :

نظرات
آرشیو