گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8736

31 فروردین 1403 22:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پای لنگ نظارت بر آتلیه باغ ها ؛ لزوم ورود دستگاه قضایی استان به تحرکات خزنده ضد فرهنگی

در ایام کرونا و تعطیل بودن عروسی ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی خیلی از آتلیه باغ ها بدون رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به برگزاری مراسم عروسی می کنند و جان شهروندان را به خطر می اندازند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ در ماههای اخیر شاهد رشد قارچ گونه آتلیه باغ هایی هستیم که به قصد گرفتن عکس و خاطره سازی برای عروس و داماد ها راه اندازی شده اند .

برابر بررسی به عمل آمده نظارت بر این اماکن عمدتا کم بوده و گاها نیزدیده شده که افرادی غیر از عروس و داماد!!! برای گرفتن عکس های آنچنانی مراجعه می کنند و خدمات هم به آنها داده می شود ضمن آنکه این تصاویر خصوصی بعضا در شبکه های اجتماعی نیز منتشر و به اشتراک گذاشته می شود که خلاف شرع،عرف و قانون می باشد.

001

برابر قوانین جمهوری اسلامی ایران می بایست در اماکن عمومی وصنفی شئونات اسلامی رعایت گردد اما برخی از آتلیه باغ هایی که در استان راه اندازی شد است نسبت به رعایت شئونات اسلامی و قوانین موضوعه اهتمام لازم را ندارند که اخیرا یکی از این آتلیه باغ ها در رامیان به همین دلیل پلمپ شده است.

در حالیکه کشور نیازمند محصولات استراتژیک می باشد تبدیل اراضی کشاورزی و زراعی به باغ و تبدیل باغ به چنین مراکزی با اهداف خاص در راستای سیاستهای کلان جمهوری اسلامی نمی باشد.

002

خیلی جالبه که در ایام کرونا و تعطیل بودن عروسی ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی خیلی از این مراکز بدون رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به برگزاری مراسم عروسی می کنند و جان شهروندان را به خطر می اندازند .

009

به نظر می رسد نیروی انتظامی و دادستان محترم مرکز استان و شهرستانها باید به این موضوعات ضد فرهنگی که به صورت خاموش و خزنده فرهنگ ملت را به یغما می برد مقابله کنند.

 

003

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو