گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8750

05 اردیبهشت 1403 21:12

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جهاد ادامه دارد /توزیع 100 بسته مواد غذایی بین نیازمندان گنبدی

جوانان گروه جهادی مهرمهدوی گنبد گاووس  به کمک خیرین دلسوز تا کنون توانستند بیش از 500 بسته غذایی به ارزش ریالی هر بسته 150 هزار تومان را تهیه و بین نیازمندان توزیع کنند.

 به گزارش قابوس نامه  شیوع ویروس کرونا در تمام شهر ها موجب شد تا جوانان پا به پای مسئولین در قالب گروه های جهادی و خودجوش با تشکیلات منسجم و منظم اقدامات شایسته و اثرگذاری را انجام دهند.

از همان روزهای ابتدایی شیوع این ویروس منحوس، گروه های خودجوش و جهادی اقدام به ضدعفونی معابر، اماکن عمومی، خیابان ها و مناطق مختلفی از شهرها کردند که همین امر تا حدود زیادی در کاهش شیوع بیماری موثر بود.

اما در ماه های  ابتدایی شیوع ویروس کرونا  بسیاری از افرادی که شغل های آزاد دارند و برخی از کارگران مجبور به ماندن در خانه ها شدند و کسب و کارهایشان را به دلیل شیوع ویروس تعطیل کردند که همین امر گذران زندگی را برای بسیاری از آن ها دشوار ساخت.

qaboosnameh019

در این رابطه مسئول گروه جهادی مهر مهدوی گنبد کاووس گفت:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات وهمدلی از همان ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز حدود پونصد بسته معیشتی تهیه شده است که اول هر ماه قمری حدود صد تا پنجاه بسته تهیه و پخش شده است .

ابوالفضل فراهی اظهار کرد: فعالان گروه جهادی مهر مهدوی  با آغاز رزمایش مواسات اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم عزیز کردند و در این راه رقم‌های بسیار ناچیز که در ظاهر کم اما درواقع برکت کار بود نیز اخذ می‌شد.

وی افزود: در این مرحله که همزمان شده است با ولادت امام رضا (ع) و شروع شدن پیک دوم کرونا در گنبد کاووس حدود  100 بسته مواد غذایی، تهیه و با همت مردم عزیز و خیرین و نیروهای جهادی بین خانواده‌های کم بضاعت پخش شد.

فراهی  در انتها با اشاره به اینکه جهاد مخصوص یک ماه از سال نیست گفت: هدف ما از جمع اوری این کمک ها از بابت این است که تسکینی بر درهای مردم در این شرایط سخت وکم کردن مشکلات مردم  و اشنا کردن مردم با فرهنگ بخشش و کمک به همدیگر است، و فعالیت‌های جهادی مهر مهدوی  طی سال در بخش‌های مختلف قطعاً ادامه خواهد داشت و امیدواریم با کمک تمام گروه‌های جهادی ، استان گلستان  روزی از نیازمندان تهی شود .

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو