گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8778

07 اردیبهشت 1403 14:25

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مداح شاخص گلستان برای انتخاب 4 نفر پای‌صندوق رای رفتند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برگزاری انتخابات شبکه مداحان شاخص گفت: این انتخابات با حضور 38 مداح شاخص در استان برگزار شد و چهار نفر انتخاب شدند و بعد از انتخابات کانون مداحان و انتخاب هیئت رئیسه، با مداح شاخص در کنار هم قرار می‌گیرند.

 به گزارش خبرگزاری قابوس نامه به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام رضا دیلمی امروز در حاشیه مراسم برگزاری انتخابات کانون مداحان استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: مسیر حرکت سازمان تبلیغات اسلامی، مسیر ولایی و براساس منشور و نقشه راه مشخص است و از خودسازی شروع و در جامعه شناسی هویدا  می شود تا به یک  تمدن نوین اسلامی برسد.

وی تصریح کرد: در فرایند جامعه‌سازی نقش تشکل‌های دینی انقلابی در بسط ارزش‌های اخلاقی و معنویت در جامعه بسیار مهم و بی‌بدیل  است .

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به دو رویکرد مهم مداحان، افزود: امروز ذاکران اهل بیت (ع) این اقشار تاثیرگذار نقش بسیار مهمی در ترویج معارف اخلاقی در جامعه دارند و ادبیات مقاومت و ایستادگی و تربیت حماسی که ریشه در مکتب عاشورا دارد، از رویکردهای مهم مداحان است.

دیلمی اظهار داشت: امروز رمز حیات انقلاب اسلامی ریشه در مکتب عاشورا دارد و نقش مداحان در این حوزه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی گفت: تربیت حماسی باید به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود و سبک زندگی نیز بر اساس گفتمان مکتب عاشورا محقق شود تا جوانان نیز زیر این علم و محور قرار بگیرند.

دبیر برگزاری انتخابات کانون مداحان افزود: سازمان تبلیغات اسلامی نهاد انقلابی مردمی در رویکرد تحول در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی تلاش می‌کند، لذا این شبکه‌سازی و جبهه‌سازی بر این رویکرد محقق می‌شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه کادر انقلابی در سطح جامعه در زیر خیمه عمود ولایت تربیت می‌شود، گفت: ستایشگران اندیشه‌ورز و مداحان شاخص امروز در این شبکه عظیم نقش‌آفرینی می‌کنند و انشاالله بستر برای رضایت حضرت عصر عج و رضایت ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فراهم شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برگزاری  انتخابات شبکه مداحان شاخص گفت: این انتخابات با حضور 38 مداح شاخص در استان برگزار شد و چهار نفر انتخاب شدند و بعد از انتخابات کانون مداحان و انتخاب هیئت رئیسه، با مداح شاخص در کنار  هم قرار  می‌گیرند و وظیفه‌مندی مداحان شاخص سیاستگذاری و کانون مداحان نیز مجری سیاست‌های آنان خواهد شد.

دیلمی خاطرنشان کرد: علاوه بر انتخابات کانون مداحان، مجمع اندیشه‌ورزان مداح و  شبکه مداحان شاخص نیز در استان فعال خواهد شد و انتخابات مداحان شاخص ملی و ستایشگران جوان به صورت کشوری وانتخابات مداحان خواهر و شعرای آئینی نیز به صورت استانی برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد تا این شبکه موثر بتواند بیشتر و بهتر از گذشته در قامت انقلاب اسلامی در حوزه کادرسازی، بسط ارزش‌ها و صیانت بیشتر از گذشته تاثیرگذار باشد و و امیدوارم سازمان تبلیغات اسلامی بتواند گام‌های موثرتری در مسیر تحول در گام دوم انقلاب بردارد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو