گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8860

06 اردیبهشت 1403 21:49

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بیانیه سپاه نینوا گلستان در پی اهانت به پیامبر(ص) و قرآن مجید

سپاه نینوا در بیانیه‌ای اهانت مجله فرانسوی شارلی اِبدو به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.

به گزارش قابوس نامه ؛ سپاه نینوا گلستان در پی اهانت مجله فرانسوی شارلی اِبدو به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اسلام(ص) بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: جسارت جنون آمیز و مشمئزکننده به قرآن کریم در کشور فرانسه که دست خباثت آلود دشمن بد دل و کینه توز در اهانت به ساحت شریف و مقدس حضرت محمد مصطفی (س) و کلام الله مجید در آن نمایان شده است ، حادثه تلخ بزرگی است که نمی‌ توان آن را تنها در حد یک حرکت جاهلانه از سوی چند عنصر بی‌ ارزش و مزدور به حساب آورد.

این یک اقدام حساب شده از سوی نهادهایی است که از سال ها پیش، سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ ستیزی را در دستور کار خود قرار داده که حمایت تلویحی دولت های اروپایی از آن نیز نمایان شده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداختند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده؛ متأسفانه نشریه شارلی ابدو فرانسه بار دیگر به بهانه واهی آزادی بیان اقدام به بازنشر کاریکاتور‌های موهن خود به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام‌(ص) کرد که این کار در واقع توهینی به همه مسلمانان و همه پیروان ادیان الهی در سراسر جهان است.

این توهین نه‌ تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی‌شود، بلکه عاملی برای تقویت توجه به متن قرآن کریم و تعالیم الهی خواهد شد.

امروز اگرچه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیام آور وحی الهی، حضرت ختمی مرتبت(ص) قلب هر مسلمان و بلکه هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد، اما از سویی، مهر تأییدی دیگر است بر حقانیت اسلام، پیامبر اکرم‌ حضرت محمد مصطفی(ص) و معجزه جاویدان ایشان، قرآن کریم.

در ادامه بیانیه تصریح شده؛ همزمانی این حوادث تلخ با تلاش دولت های مرتجع عربی در عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل نشانه آشکار نیات شوم و پلید جهان استکبار برای به سرانجام رساندن پروژه اسلام زدایی از خاورمیانه اسلامی است از این رو به تمامی برادران و خواهران ایمانی خود در سراسر جهان اعلام می کنیم که امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند حفظ وحدت و هوشیاری در برابر توطئه های جبهه جهانی کفر هستیم.

هرچند این دست اقدامات کوچکترین خللی در روند گرایش به حقانیت مکتب اسلام وارد نمی کند و بالعکس زمینه توجه هرچه بیشتر افکار عمومی جهان به این وجود نورانی و مکتب انسان ساز بیش از پیش جمع می شود.

در پایان این بیانیه آمده است: ضمن محکومیت شدید این اقدام رذیلانه و وقیحانه از دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه وزارت امور خارجه می خواهیم تا با به کارگیری تمامی ظرفیت های حقوقی اقدامات لازم برای تعقیب این حادثه درمجامع بین المللی دنبال کرده و هشدارهای جدی را به کشورهای متبوع و درگیر با این رابطه اعلام کند که سکوت بیش از این جایز نیست، همچنین از دیگر دولت های اسلامی و رئیس اتحادیه بین المجالس اسلامی درخواست داریم تا با محکومیت اقدامات شنیع شیاطین مکار جبهه استکبار و دست های خبیث صهیونیسم جهانی که عامل هر فتنه انگیزی در جهان است، مانع از تکرار این دست اقدامات برای عاملات و همچنین دولت های مقصر در این حوادث شوند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو