گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8862

30 فروردین 1403 17:17

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 امام جمعه گنبدکاووس/غرب فقط ادعای آزادی بیان دارد

امام جمعه گنبد کاووس با بیان اینکه اهانت به پیامبر (ص) محکوم است، گفت: اهانت ساحت پیامبر اعظم (ص) توسط نشریه «شارلی ابدو» چندین بار نیز در سال های قبل تکرار شده که رئیس جمهور فرانسه نام این کار را آزادی بیان عنوان می کند اما وقتی از کودک کشی های اسرائیل سخن به میان می آید ان را محکوم نمی کند و از جواب سر باز می زند و جلسه را ترک می کند .

به گزارش قابوس نامه ، حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گنبد کاووس در مصلای امام جعفر صادق (ع) این شهرستان، ضمن بیان اینکه اقدام نشریه فرانسوی در اهانت چندباره به رسول الله (ص) محکوم است، بیان کرد: غرب فقط از آزادی بیان یک اسم دارد زیرا در همین کشور فرانسه وقتی خبر نگاری در مورد اینکه چرا از اعمال سخیف و کودک کشی های اسرائیل وقتی سخن گفته می شود افراد محکوم می شوند، می پرسد آن مسول از جواب سر باز می زند و جلسه را ترک می کند .

وی افزود: یکی از دلایل دشمنی‌های غرب با اسلام، پیروزی‌های پیاپی جبهه اسلام و مقاومت در سال‌های اخیراست و است که دمار از روزگار استکبار جهانی و صهیونیست‌ها درآورده و شکست‌های پیاپی را به آمریکا در سوریه، یمن، عراق و … متحمل شده است .

امام جمعه گنبد ادامه داد: بعد از هشت سال دست اندازی به کشور سوریه که مقدمه‌ای برای شکست دولت این کشور و از بین بردن جبهه اسلامی و سپس آمدن سراغ ایران اسلامی، آمریکا شکست خورده و لذا می‌خواهد از طریق دیگر به دنبال مقابله با اسلام انقلابی باشد.

ترابی بیان اینکه ؛ غرب مقابله با جبهه مقاومت اسلامی و انتقام از مسلمانان را در دستور کار دارند و چون از طریق جنگ سرشان به سنگ خورده می‌خواهند از طریق رسانه و به دست اوردن ذهنیت عموم و هنر این امر را انجام دهند، لذا هر گاه استکبار رسوا می‌شود، از این دست کارها می‌کنند آمریکا و همدستانش با صرف هزینه‌ فراوان و استفاده از سلاح تمام تلاش خود را برای ایجاد ناامنی در منطقه بکار گرفتند و برابر آمار رسمی سازمان ملل در نتیجه این اقدامات بیش از ۴۰ میلیون انسان در جهان آواره شدند اما همه این تلاش‌ها نتیجه معکوس داده و شاهد افول قدرت آنها هستیم.

وی با بیان اینکه وجود پیامبر (ص) سردمدار اسلام انقلابی است، و لذا غرب و استکبار به همین دلیل با ایشان دشمنی دارد، افزود: هدف دوم دشمنان از این کارها انحراف افکار عمومی جهان و کشورهای اروپایی از امواج رو به گسترش اعتراضات دامنه دار علیه تبعیض نژادی، بی عدالتی و انواع فسادهای فراگیر در این کشور است، به طوری که یکی از فرماندارن ایالت های امریکا به ترامپ اعلام می کند که اگر می خواهید به این جا بیاید با ارتش به این جا بیاید .

امام جمعه گنبد با اشاره به اعتراضات چندین ماهه در آمریکا و راه افتادن شنبه‌های اعتراضی در کشور فرانسه، ابراز کرد: استکبار می‌خواهد افکار جهانیان را از این موضوعات منحرف کنند فرانسه وضعیت خوبی ندارد، آمریکا که وضعیتش روشن است .

ترابی با بیان اینکه آمریکا طرح تابستان داغ را برای ایران اسلامی اندیشیده بود اما شاهد هستیم که خودشان دچار آتش شده‌اند، افزود: برگزاری تجمعات همراه با استفاده از سلاح، آتش سوزی‌های متعدد در شهرهای بزرگ و تاکید ۲ حزب جمهوری‌خواه و دموکرات مبنی بر اینکه در صورت رای نیاوردن نتیجه انتخابات را نمی پذیرند، نشان دهنده اوج بی لیاقتی دولت کنونی آمریکا است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو