گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8950

07 اردیبهشت 1403 18:59

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاوس: استفاده از همه ظرفیت های شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ستاد ملی کرونا از همه ظرفیت های شهرستان برای مقابله با این ویروس و کمک به آسیب دیدگان استفاده می شود.

به گزارش قابوس نامه مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در ستاد ملی کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس کشور و به تبع استان و شهرستان در راستای مدیریت و ساماندهی بیماری کرونا و به پیشنهاد امام جمعه این جلسه با هدف حل مشکلات اقتصادی و رسیدگی جدی تر به آسیب دیدگان و کاهش دغدغه مردم تشکیل شد.

وی تصریح کرد: وظیفه و تکلیف ما از جایگاه مسئولیت خود کمک به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا و عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در ستاد ملی کرونا است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برگزاری دو رزمایش در روزهای آینده خاطر نشان کرد: برقراری آرامش و امنیت از ملاحظات و اولویت های جدی ما در حوزه شهرستان بوده و از آنجایی که سپاه متولی برگزار کننده این رزمایش ها است انتظار داریم مدیران دستگاه های اجرایی همانند گذشته در حوزه پشتیبان به این نهاد انقلابی کمک کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بار دیگر از آحاد مردم برای مقابله با این بیماری و کمک به آسیب دیدگان خواست وارد میدان شوند بیان داشت: در اولین فرصت جلسه ای با حضور پویش ها، سمن ها، خیرین و دیگر گروه های فعال و تاثیرگذار شهرستان برگزار خواهد شد تا بتوانیم از ظرفیت این عزیزان در راستا کمک به آسیب دیدگان و مقابله با ویروس کرونا بهره ببریم.

کریمی با اشاره به اینکه زدن ماسک در اماکن و تجمعات عمومی کمرنگ شده است گفت: انتظار داریم مردم برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان و مقابله با ویروس کرونا از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو