شناسه: 8956

08 اردیبهشت 1403 08:42

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پیام مشترک ائمه جمعه،نماینده مجلس و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته وحدت مسلمانان در سايه دين اسلام در هر شرايط برادر يكديگراند/تنها با اتحاد مي توان آرمانهاي حضرت محمد را برپا کرد

پیام مشترک ائمه جمعه ، نماینده مجلس و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته وحدت

به گزارش قابوس نامه ،ائمه جمعه و معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس با صدور پیام مشترکی فرارسیدن سال روز ولادت پر خیر و برکت حضرت محمّد (ص) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده حضرت امام جعفر صادق (ع) را به عموم مردم شریف شهرستان ، تبریک و تهنیت گفتند.

متن كامل پيام به شرح ذيل است:

ماه ربيع الاول ياد آور ميلاد آخرين رسول خدا و پيامبر صلح و دوستي است كه به حقيقت فصلي براي عمل به سيره آن مقام آسماني بوده و هفته وحدت بي‌ترديد نماد و پيام صلح و دوستي براي پيروان راستين و حقيقي دين و مكتب انسان ساز اسلام است.

هفته وحدت پيام آور اين است كه مسلمانان همه با هم برادرند و با دست اتحاد و يكپارچگي و همگرايي و ذهن هوشيار، در سايه دستورات پيامبر خدا و عترت پاك آن حضرت، مجال از تفرقه افكني بيگانگان را مي گيرند و در سايه قرآن كريم و سنت و سيره رسول اكرم (ص) وحدت و يكرنگي خود را حفظ مي كنند و درسايه امامت و ولايت، صراط مستقيم جمهوري اسلامي را خواهند پيمائيد.

مسلمانان در سايه دين اسلام و بنا به آيه (انما المومنون إِخوة) همواره و هميشه در همه شرايط برادر يكديگر هستند و دين اسلام هيچگاه اجازه تفرقه و اختلاف را به مسلمانان نمي دهد.

وحدت شيعه و سني اين است كه هر دو در كنار هم و با وحدتي برادرانه زندگي كنند و فتنه هاي دشمنان مبني بر ايجاد تفرقه و دشمني را با درايت نقش بر آب نمايند بنابراين دشمن اسلام دشمن شيعه و سني است و مسلمانان بايد اين نكته را در نظر داشته باشند كه تنها با اتحاد مي توان آرمانهاي حضرت محمد مصطفي (ص) مبني بر جهاني بي عداوت و دشمني را برپا نمايند.

پيامبر اكرم (ص) به عنوان آخرين فرستاده خداوند در ميان مردم درس دينداري و معنويت در كنار اخلاق و احترام به حق هم نوع را در ميان فرهنگ جهان آن دوران كه سراسر پر بود از دشمني و كينه و جنگ، نشر داد و اكنون نيز ما بايد به عنوان مسلمان پيرو آن حضرت هرچه بيشتر خود را به سيره و رفتار ايشان شبيه كنيم.

اميد است همه ما زير پرچم يگانگي وحدتي كه خاتم النبيين براي هميشه تاريخ بر افراشته، در قالب يك امت واحده حركت كرده و ايران اسلامي را به نمادي از وحدت تبديل كنيم.

اينجانبان ميلاد باسعادت عصاره نبوّت و حضرت ختمي مرتبت، پيام‌آور عزت، رحمت و سعادت كلّ بشر محمد مصطفي (ص) و ششمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت، حضرت امام جعفر صادق (ع) و فرارسيدن هفته وحدت، اخوت و برادري و تجديد پيمان با اسلام و آرمان هاي نظام اسلامي را به تمامي مسلمانان جهان به ويژه مردم متدين و با ايمان شهرستان گنبدکاووس تبريك و تهنيت مي گویيم.

حجت الاسلام ترابی امام جمعه شهرستان - آخوند جاور امام جمعه اهل سنت - آخوند نوریزاد امام جمعه اهل سنت - آخوند هوشمند امام جمعه اینچه برون - دکتر شادمهر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی - مهندس عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندارویژه

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو