شناسه: 8974

01 اردیبهشت 1403 16:05

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

گنبد دارای پتانسیل های بالقوه در حوزه خدمات سلامت است

 نشست نماینده گنبد کاووس و بخش داشلی برون در مجلس شورای اسلامی با مدیر شبکه بهداشت گنبد

به گزارش قابوس نامه به نقل از روابط عمومی دفتر شادمهر عصر امروز سه شنبه بیستم آبان ماه دکتر امان قلیچ شادمهر با حضور درساختمان شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس  با مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دیدار کردند.

 در این دیدار دکتر بدیعی ضمن خیر مقدم گویی ،گزارشی جامع از آخرین وضعیت کرونا در شهرستان، اقدامات صورت گرفته و نیازها را تشریح نمودند و دکتر عابدی رییس بیمارستان پیامبر اعظم {ص}   از وضعیت بیمارستان در بحران کرونا و کمک های کم نظیر خیرین سلامت در اپیدمی کرونا گفتند.

  دکتر شادمهر با تشکر از تشکیل جلسه از تلاش های شبانه روزی تیم مدیریت حوزه سلامت شهرستان، پزشکان، پرستاران، کارشناسان بهداشتی و بهورزان در ایثار و از خود گذشتگی در خدمت به شهروندان،از تاب آوری و روحیه جهادی آنان در این مدت قدردانی کرد و گفت : در اپیدمی کرونا ظرفیت های شهرستان گنبد در ارایه خدمات درمانی به جمعیت شرق استان بیشتر نمایان گشت و بیش از پیش آشکار شد که گنبد دارای پتانسیل های بالقوه در حوزه خدمات سلامت می باشد.

وی  افزود : بیشترین انرژی و تکاپوی ما در طی این مدت صرف بهداشت و درمان گشته است  و دائم در تماس با وزیر و معاونین ایشان در پیگیری نیازهای حوزه سلامت شهرستان هستیم .

شادمهر  با بیان اینکه اولین طرح سوال مجلس یازدهم از وزیر بهداشت از طرف ایشان  کلید خورد است  گفت: پس از آن ارتباط ما با وزیر بهداشت و معاونین ایشان بسیار تنگاتنگ و صمیمی شد، تاکنون پنج بار با وزیر بهداشت و به دفعات با معاونین ایشان دیدار داشته ایم  و هفته ای یک یا دوهفته یکبار به وزارت بهداشت برای پیگیری مشکلات حوزه سلامت مراجعه داریم.

 نماینده مردم شهرستان گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی از تلاش های وزیر بهداشت و معاونین ایشان، تیم مدیریت دانشگاه علوم پزشکی، مسئولین سلامت شهرستان گنبد در طی این مدت در مدیریت اپیدمی کرونا قدردانی کرد و افزود:  در پیک اول و دوم کرونا اگر نبود رشادت ها و تاب آوری کارکنان بهداشت و درمان و مشارکت خیرین سلامت با وجود مشکلات و کمبودهای فراوان درمانی ،تجهیزاتی و ملزومات حفاظتی، ما شاهد وضعیت فعلی نبودیم و این تلاش کادر بهداشت و درمان واقعا قابل ستایش می باشد.

 در این نشست که به منظور پیگیری و تسریع در راه اندازی سی تی اسکن و آنژیوگرافی پیامبر اعظم ص برگزار شد بود  مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبد گفت : حدود ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای آغاز فعالیت دستگاه سی تی اسکن نیاز می باشد که دکتر شادمهر گفت طی این هفته نشستی به اتفاق دکتر بدیعی با ریاست دانشگاه علوم پزشکی خواهد داشت تا موانع موجود جهت تامین اعتبار موردنیاز برطرف شده تا شهروندان نیازمند از خدمات درمانی آن بهره مند بشوند.

 انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو