شناسه: 8983

10 فروردین 1403 17:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس : بسیج وتفکربسیجی گره‌گشای بسیاری ازمشکلات کشور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت : بسیج و تفکر بسیجی گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور است و بر ترویج فرهنگ بسیجی در بین همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با هدف کار و تلاش جهادی جهت رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش قابوس نامه سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم‌پور روزشنبه در نشست خبری به مناسبت شروع هفته بسیج، گفت: با گذشت ۴۰ سال از عمر بسج و انقلاب اسلامی، این شجره طیبه با حضور موفق در صحنه‌ها و میدان‌های مختلف بویژه دوران هشت سال دفاع مقدس، توانسته گره بسیاری از مشکلات کشور را رفع نماید و کارنامه درخشانی از خود برجا گذارد که تقدیم ۸۵ هزار شهید بخشی از کارنامه آن است.

وی افزود : هفته بسیج یاداور مردان زنانی است که در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و برای نظام و پایداری انقلاب اسلامی در وسط میدان بودند بسیج می تواند در تمام صحنه ها خوش بدرخشد ، تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران، یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

وی تصریح کرد:در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب خصوصاً جنگ، نهادها و گروه‌های فراوانی بودند که با ایثار و خلوص و فداکاری و شهادت‌طلبی، کشور و انقلاب را بیمه کردند، ولی حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه‌کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به شاخصه مهم بسیج و بسیجی بودن گفت : از شاخصه های مهم بسیجی و بسیج مکتبی بودن، جهادی بودن، فراگير بودن پویایی و شادابی و انعطاف پذیری، شاخص محوری و بهره مندی از عناصر انقلابی را می توان برشمرد .

سرهنگ قاسم‌پور، بسیج و تفکر بسیجی را گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور دانست و بر لزوم ترویج هرچه بیشتر فرهنگ بسیجی در بین همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با هدف کار و تلاش جهادی جهت رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت : شعار محوری بسیج پیشرو خدمت امید‌آفرین بوده و در این هفته ۱۷۰ برنامه اجرا خواهد شد که از این تعداد ۳۶ برنامه شاخص است.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا در جای جای کشور سبب شده تا بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی انجام شود، بیان داشت: یکی از اولویت‌های ما حفظ سلامت مردم بوده و در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا و بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی و به صورت لایو برگزار می‌شود.

سرهنگ قاسم‌پور گفت: برگزاری یادواره شهدا، معرفی شهدا و بسیجیان پیشکسوت، اجرای مسابقات فرهنگی و دیگر برنامه‌ها به صورت مجازی خواهد بود.

در هفته بسیج از بهمن سالمی ورزشکار گنبدی که از رقابت با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس خودداری کرده بود به پاس احترام از این ورزشکار که نشان داد حفظ آرمان گرایی در مسابقات مهمتر از کسب مقام است تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: عطرافشانی گلزار شهدا، تداوم کمک‌های مومنانه، برگزاری یادواره شهدا به ۳صورت مجازی و حضوری، نذر خون توسط بسیجیان و کارکنان سپاه، اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی جهت ویزیت و داروی رایگان بیماران در مناطق محروم، رزمایش طرح ثامن، ایستگاه توزیع ماسک رایگان را از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

وی تصریح کرد: در روز پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و تحقق منویات مقام معظم رهبری پویش «کمک‌های مومنانه» در شهرستان برگزار می‌شود که تعداد و نحوه توزیع آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو