شناسه: 8989

28 فروردین 1403 16:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در گنبد کاووس: نیروهای داوطلبِ مخلص و جوانان مؤمن و صالح انقلابی بار دیگر به میدان آمدند

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه امروز چهارشنبه با توزیع ۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس در این مراسم گفت: بسته‌های معیشتی این مرحله توسط این نهاد انقلابی و با مشارکت نیکوکاران شهرستان تهیه شده است.

سرهنگ  رمضانعلی قاسم‌پور افزود : به مناسبت هفته بسیج و در سالروز تشکیل آن و در راستای کمک مومنانه و فرمایشات رهبر معظم انقلاب درمورد اینکه از نیروهای داوطلبِ مخلص و جوانان مؤمن و صالح خواستند که بار دیگر وارد میدان شوندامروز درمرحله سوم رزمایش کمک مومنانه حدود ،2100 بسته معیشتی ،که با  همکاری خیرین شهرستان و سپاه تهیه گردیده و قرار است در بین نیازمندان و مردمی که از این ویروس منحوس کرونا در گنبدکاووس اسیب دیده اند توزیع گردد

وی با یادآوری توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی در مراحل قبلی رزمایش کمک مومنانه در گنبدکاووس، گفت: ارزش هر بسته معیشتی در این مرحله شامل برنج، روغن، رب گوجه، قند و حبوبات، سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس همچنین افزود ؛ علاوه بر این بسته‌هایی معیشتی، ۶۰۰ بسته نوشت افزار، پنج هزار پرس غذای گرم و ۱۵۰ کیلوگرم گوشت قرمز نیز بین نیازمندان آسیب دیده از کرونای گنبدکاووس توزیع می‌شود.

 انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو