شناسه: 8991

09 فروردین 1403 20:16

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

توسعه وعمران روستاها با مدیریت جهادی/آغاز اجرای طرح جهادی عمران روستا توسط بسیج مهندسین

به مناسبت هفته بسیج ،اجرای طرح جهادی "عمران روستا" با اعزام گروه جهادی کانون بسیج مهندسین عمران و معماری شهرستان گنبد در روستای محروم "ابوذر۲"  شهرستان آغاز گردید.

به گزارش قابوس نامه ؛  در هفته "بسیج"، اجرای طرح جهادی "عمران روستا" در روستای محروم گنبد کاووس با محوریت روستای  "ابوذر۲" توسط بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه نینوا با اعزام گروه جهادی تخصصی کانون بسیج مهندسین عمران شهرستان  ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد آغاز گردید.

این برنامه  در روستای ابوذر 2 شهرستان گنبد کاووس  و همراه با بازدید میدانی صورت گرفت و ابتدا نشست مشترکی با اعضای شورا ،دهیار ، فرمانده پایگاه بسیج  و معتمدین روستا جهت معرفی و اهداف طرح و نیز احصاء مشکلات و نیازمندیهای زیرساختی و عمرانی روستای محروم "ابوذر۲" در محل مسجد روستا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سید یحیی قاضوی، جانشین فرمانده سپاه گنبد، با گرامیداشت هفته مبارک بسیج و یاد و خاطره شهدای گرانقدر بسیجی و امام شهدا، ضمن اشاره به ماموریت مهم و موثر بسیج در خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، از آغاز اجرای طرح خدمات رسانی تخصصی جهادی "عمران روستا" توسط بسیج مهندسین عمران و معماری گفت ؛  روستای "ابوذر۲" را، با توجه به وضعیت فعلی موجود و زیرساختی آن، از روستاهای نیازمند و اولویت دار سپاه گنبد در خدمات رسانیاست و پیگیری و حل مشکلات زیرساختی آن را با اجرای طرح مذکور توسط کانون بسیج مهندسین عمران و معماری شهرستان، از فرصتهای مهم  برای اهالی مسئولین روستا برشمردند.

مهندس قربانی، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان با معرفی و تشریح اهداف طرح "عمران روستا" ضمن تشکر از جانشین فرماندهی ناحیه در معرفی روستای "ابوذر۲" جهت اجرای این طرح، و نیز تشکر از مسئولین روستا بخاطر حضور در جلسه، به بیان نحوه پیگیری و حل معضلات عمرانی و رفع نیازهای زیرساختی روستا توسط گروه جهادی تخصصی کانون بسیج مهندسین عمران و معماری ناحیه پرداختند .

وی خاطر نشان کرد ؛  شناسایی، اولویت بندی، احصاء و برآورد نیازمندیها، پیگیری وحل مشکلات روستا نیاز جدی به همکاری و تلاش مسئولین و اهالی محترم روستا داشته و بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه استان با حمایت فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج و ، همت گروه جهادی کانون بسیج عمران شهرستان ، و نقش آفرینی بسیج سازندگی در امور اجرایی ، کمک مسئولین اجرایی ذیربط در گنبد کاووس و نیز همکاری مسئولین و اهالی روستا، اقدامات لازم را تا حصول نتیجه مطلوب صورت خواهد داد.

سپس، رئیس و اعضای شورا، دهیار و مسئولین حاضر در جلسه به بیان مشکلات و نیازمندیهای زیرساختی و عمرانی اولویت دار روستا پرداختند و نیازها و مشکلات احصاء شده در فرمهای شناسنامه عملیاتی طرح "عمران روستا" تدوین و با تایید و امضاء افراد حاضر، صورتجلسه گردید.

پس از پایان جلسه، از وضعیت فعلی زیرساخت و نیازمندیهای روستا، بازدید میدانی بعمل آمد.
 189
 189
 189
 189
 189

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو