شناسه: 9036

29 فروردین 1403 02:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس:  ایران عجله‌ای برای پیوستن آمریکا به برجام ندارد/ رفع تحریم‌ پیش نیاز بازگشت صددرصدی به تعهدات برجام است

حجت الاسلام محمود ترابی گفت: ایران عجله‌ای برای پیوستن آمریکا به برجام ندارد و رفع تحریم‌ پیش نیاز بازگشت صددرصدی به تعهدات برجام است.غنی سازی ۲۰ درصدی ایران مطابق قانون و بر اساس مندرجات توافق برجام است و هرگونه برگشت پذیری آن منوط به تعهدات کامل طرف‌های مقابل است.

به گزارش قابوس نامه خطیب جمعه گنبدکاووس با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی ۵۶ مردم قم اظهارداشت: تکیه بر نیروهای جوان انقلابی، تقویت موضع دفاعی کشور، حضور ثبات آفرین ایران در منطقه و ممنوعیت وارد کردن واکسن از آمریکا و انگلیس از مهمترین تاکیدات رهبری است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی گفت : پس از پایان سخنرانی ترامپ در جمع هوادارانش صدها نفر از حامیان وی به ساختمان کنگره که مشغول بررسی آرای گزینشگران بود، هجوم برده و روند تایید نهایی نتایج انتخابات ۱۳ آبان را دچار وقفه کردند با این حال پس از فروکش کردن التهابات، نمایندگان مجلس و سناتورها، پیروزی "جو بایدن" را به عنوان چهل و ششمین رییس جمهوری آمریکا رسمیت بخشیدند و ترامپ با همه جهالت مدرنش به زباله دان تاریخ پیوست.

امام جمعه گنبد کاووس افزود : جو بایدن نیز به دلیل داشتن رفتار شیطنت آمیز فردی خطرناک به‌حساب می‌آید و طرح خاورمیانه بزرگ با تجزیه برخی کشورهای این منطقه استراتژیک از سیاست‌های قبلی رییس جمهوری جدید آمریکا بوده است.

حجت الاسلام ترابی همچنین افزود : آمریکا با داشتن باطنی استکباری، دشمن خطرناک ایران است و دولتمردان باید با رویکرد تحکیم اقتصاد، استفاده از #جوانان_حزب‌_الهی و تقویت اقتدار، در مقابل این شیطان بزرگ بایستد.

 خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین گفت : شخصیت اخلاقی و منش شهید فخری زاده درس بزرگی برای جوانان است و در تعریف شخصیت سردار کاظمی به نقل از سردار دلها گفته شده که دوست داشت، جانش را بدهد تا یک بار دیگر سخنان این شهید را بشنود.

وی در پایان گفت : آیت الله  مصباح یزدی سال‌های زیادی با بیان آنچه که نیاز جامعه از نظر تفکر و عقیده است برای جمهوری اسلامی ایران نیروهای سازنده تربیت کرد.

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو