شناسه: 9038

01 اردیبهشت 1403 10:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان: تخصیص هزارمیلیاردریال برای نوسازی و تجهیز مدارس گلستان/افتتاح90کلاس درس به مناسبت دهه فجر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت که امسال حدود هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه‌های مشارکتی، تخریب و بازسازی مدارس و نیز استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی به این اداره کل تخصیص یافت که ۲۰۰ میلیارد ریال آن سهم شهرستان گنبدکاووس است.

به گزارش قابوس نامه یاسر لیوانی در حاشیه آغاز عملیات ساخت هنرستان تمام خیرساز در گنبدکاووس اظهار داشت: هم اکنون سرانه فضای آموزشی برای دانش آموزان گلستان ۴.۹۲ مترمربع است که با میانگین ۵.۲۱ مترمربع کشوری فاصله دارد لذا اعتبارات ملی خوبی برای جبران این فاصله در حال تخصیص به استان است.

وی با اشاره به تخصیص ۴۲ درصد از ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی مصوب امسال اداره کل نوسازی گلستان، افزود: باتوجه به اهمیت تعمیرات مدارس و اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در گلستان وجود دارد، امیدواریم استان به این موضوع نگاه ویژه داشته باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از افتتاح ۹۰ کلاس درس به مناسبت دهه فجر امسال در استان خبر داد و اظهار داشت: هم اینک نزدیک به ۱۰۰ پروژه با ۶۰۰ کلاس درس در استان در حال اجراست که نیکوکاران در ساخت ۶۰ درصد آنها مشارکت دارند.

عملیات ساخت هنرستان تمام خیرساز با ۱۲ کلاس درس و پیش بینی ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در مراسمی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در گنبدکاووس آغاز شد.

به گفته مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس، این هنرستان دخترانه توسط خانواده مرحوم "احمد محمدی" با زیربنای ۲ هزار و ۱۷۰ مترمربع در سه طبقه احداث و تا دهه فجر سال آینده افتتاح می‌شود.

کمال‌الدین نظرنژاد افزود: در این مدرسه رشته‌های مختلف هنری از جمله صنایع دستی بومی و فرش به دختران علاقمند آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو