شناسه: 9055

10 فروردین 1403 10:19

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نهمین هفته کورس مسابقات  اسبدوانی گنبدکاووس به پایان رسید

روز دوم و پایانی هفته نهم کورس اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس با شرکت ۵۲ راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور به مسافت هزار، هزار و ۲۰۰ و هزار و ۴۵۰ متر عصر امروز شنبه بدون حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

قابوس نامه به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی هیات سوارکاری گنبدکاووس، در دور نخست روز دوم و پایانی هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس، اسب‌های بیش از چهار سال نژاد ترکمن (maiden) به مسافت هزار متر با هم به رقابت پرداختند که اسب دورقوش پوریا، زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب‌های نیل‌آی عاشوری و پری چهر مختومقلی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم که به مسافت هزار متر ویژه اسب‌های سه ساله نژاد دوخون (maiden) برگزار شد، اسب شاهزاده یلقی اول شد و اسب‌های سیان و گلی‌جان به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور سوم میان اسب‌های سه سال نژاد دوخون استیکس و به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد که در پایان اسب سایدن با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های اورانیوم و دورا به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور چهارم روز دوم و پایانی هفته نهم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس که به مسافت هزار و ۲۰۰ متر و ویژه اسب‌های بیش از چهار سال نژاد تروبرد کلاس ۶ برگزار شد، اسب هج‌دیت سریع‌تر از خط پایان گذشت و در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب‌های چاماچو و سانچی به ترتیب مقام‌ دوم و سوم را از آن خود کردند.

در دور پنجم مسابقات نیز اسب‌های نژاد دوخون بیش از چهار سال کلاس سه به مسافت هزار و ۴۵۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب نازقورام اول شد و اسب‌های کابوی و جولگا به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پایانی روز دوم هفته نهم مسابقات کورس زمستانه گنبدکاووس نیز که با رقابت اسب‌های نژاد دوخون بیش از سه سال کلاس ۶ به مسافت هزار و ۴۵۰ متر برگزار شد، اسب شاهان بندر به مقام قهرمانی رسید و اسب‌های دلنوا و آدر به ترتیب به مقام دوم و سوم رسیدند.

برگزار کنندگان روز نخست هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس یک میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم پرداخت کردند.

 انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو