شناسه: 9180

31 فروردین 1403 09:13

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

صلح و سازش نزاع و درگيري طايفه اي با وساطت پليس گنبدكاووس

فرمانده انتظامی گنبدكاووس از صلح و سازش نزاع و درگیری بین 2 طایفه در 2 روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ، سرهنگ"محمود علي فر" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره نزاع و درگیری طایفه ای بین 2 طایفه در 2 روستاي اين شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستورکار ماموران پليس امنيت عمومي قرار گرفت.

وی با بیان اینکه وقوع و بروز نزاع و درگیری های طایفه ای زمینه ساز حوادث امنیتی مي باشد، افزود: به لحاظ پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه امنيتي و نزاع و درگيري طايفه اي در سطح حوزه استحفاظی گنبدكاووس، اقدامات لازم برای صلح و سازش بین 2 طایفه انجام شد.

سرهنگ علي فر تصريح کرد: طی هماهنگی هاي به عمل آمده توسط ماموران پليس امنيت عمومي گنبدكاووس، بزرگان و سران هر 2 طایفه به ستاد انتظامي گنبدكاووس دعوت و جلسه ای به منظور پایان دادن به نزاع و درگیری و صلح و سازش بین 2 طایفه برگزار شد.

فرمانده انتظامي گنبدكاووس با اشاره به حل اختلاف و صلح و سازش بین هر 2 طایفه، در اين جلسه برگزار شده خاطرنشان کرد: پليس از سران، ریش سفیدان و افراد معتمد طوایف انتظار دارد با وساطت و بزرگ منشي، اختلاف ها و درگیری های طایفه ای را صلح و سازش داده و تا جايي كه امكان دارد موضوع را به مراجع انتظامي و قضايي ارجاع ندهند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو