شناسه: 9181

10 فروردین 1403 15:06

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس : آغاز خنثی‌سازی تحریم‌های غرب/تفاهم‌نامه ایران و چین  اقدامی ارزشمند

مام جمعه گنبدکاووس، امضای تفاهم‌نامه و سند راهبردی ۲۵ ساله همکاری ایران و چین را اقدامی ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد که این اقدام شروعی برای خنثی‌سازی تحریم‌های یک‌جانبه و ظالمانه آمریکا و غرب علیه کشورمان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس اظهارداشت: امضای این تفاهم‌نامه در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه و تقویت ارتباط با دیگر کشورها بالاخص نگاه به همسایگان و شرق است.

وی با اشاره به برخی انتقادات نسبت به امضای این تفاهم‌نامه و بکار بردن اصطلاحاتی مانند قرارداد ترکمنچای، وطن فروشی و وابستگی اضافه کرد: این واژه ها بیشتر ازسوی منافقین و ضد انقلاب که بیشتر خواهان رابطه ایران با غرب و آمریکا هستند، مطرح می‌شود.

وی با قدردانی از همراهی دولت برای امضای این تفاهم‌نامه، ابراز امیدواری کرد با اجرای مفاد آن بخشی از کمبود زیرساخت‌های کشورمان درحوزه بندر، صنایع نفت و گاز و هواپیما تکمیل شود.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد امسال و با بسیار مهم دانستن حضور حداکثری مردم در این رخداد سیاسی، گفت: مشارکت بالای مردم علاوه بر اعلام وفاداری به نظام و نمایش اقتدار جمهوری اسلامی، نقشه دشمنان را که از هم اکنون به دنبال کم اهمیت جلوه دادن انتخابات و ناامید کردن مردم از شرکت در آن هستند، خنثی می‌کند.

حجت الاسلام ترابی، بالاترین نشان جمهوری اسلامی را مردمی بودن آن دانست و افزود: شرکت پرشور در انتخابات، کشور را در برابر توطئه‌ها و سنگ اندازی‌ دشمنان بیمه می‌کند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو