شناسه: 9184

10 فروردین 1403 03:59

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار گنبدکاووس: ازپنجشنبه۱۹فروردین تمامی محدودیت‌های مرتبط با مناطق قرمز کرونا، در گنبد کاووس اعمال می‌شود

 فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت که با قرمز شدن وضعیت شیوع بیماری کرونا در این شهرستان از فردا /پنجشنبه/ ۱۹ فروردین تمامی محدودیت‌های مرتبط با مناطق قرمز این بیماری، اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه عبدالقدیر کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت : باتوجه به اعلام وضعیت قرمز در گنبدکاووس، فعالیت گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار بجز کسب و کارهای ضروری و مرتبط با سلامت و تامین مایحتاج عمومی مردم تعطیل می‌شود.

وی افزود: تمامی خودروها با پلاک بومی حق خروج از گنبدکاووس را ندارند و وسایل نقلیه با پلاک غیر بومی نیز حق ورود و عبور از داخل این شهر را نخواهند داشت ضمن اینکه محدودیت ترددهای شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا سه صبح همچنان برقرار است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان کرد : اعضای کمیته نظارت و بازرسی ستاد مقابله با کرونا این شهرستان نیز به طور مستمر و با قاطعیت بر اجرای شیوه‌نامه و دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت و با متخلفان احتمالی برخورد خواهند کرد.

وی از مردم و اصناف گنبدکاووس خواست تا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در بهتر شدن وضعیت شهرستان همکاری و مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو