شناسه: 9211

08 اردیبهشت 1403 03:52

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: شرکت پرشور مردم در انتخابات عید بزرگ سیاسی و عبادی ملت ایران/انتخاب فرد اصلح برای تشکیل دولت انقلابی

 امام جمعه گنبدکاووس با مهم دانستن انتخابات ۲۸ خرداد امسال گفت: حضور گسترده واجدین شرایط در این عرصه مهم سیاسی، عید بزرگ سیاسی و عبادی ملت ایران است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  حجت الاسلام محمود ترابی روز پنجشنبه در خطبه‌ نماز عید فطر این شهرستان اظهار داشت: شرکت پرشور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای تشکیل دولت انقلابی و جوان از کلیدواژه‌های اصلی و از دلایل اهمیت این رخداد مهم سیاسی و موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با محکوم کردن حادثه چند روز پیش انفجار تروریستی مقابل یک مدرسه دخترانه در افغانستان، نسبت به رفتار دوگانه و سکوت مجامع بین المللی در قبال این حادثه انتقاد کرد و گفت: چگونه است که این مجامع نسبت به کوچکترین حوادث در کشورهای اروپایی و همسوی خود موضع گیری می‌کنند اما نسبت به این حادثه که حدود ۱۰۰ دانش آموز بی‌گناه به شهادت رسیدند، سکوت کرده‌اند؟

حجت الاسلام ترابی به پیروزی‌های اخیر محور مقاومت در فلسطین و یمن نیز اشاره کرد و افزود: انشاالله این پیروزی‌ها مقدمه آزادی قدس شریف و ریشه‌کن شدن غده سرطانی اسرائیل در منطقه خواهد بود.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین در خطبه نخست نماز عید سعید فطر با تبریک این عید به مسلمانان جهان، برلزوم حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان تا سال آینده تاکید کرد و اظهار داشت: مراقبت از چشم، گوش و زبان و پرهیز از گناه و تقویت معنویت در انسان که از برکات ماه رمضان است باید تا ماه رمضان سال آینده در باطن انسان نهادینه شوند.

نماز عید سعید فطر باحضور اهل سنت گنبدکاووس در محل عیدگاه این شهرستان و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی پیشگیری از کرونا برگزار شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو