شناسه: 9212

01 اردیبهشت 1403 03:23

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: عمل به قوانین انتخابات و مصوبات شورای نگهبان از سوی داوطلبان/کم‌توجهی یا قبول نداشتن زیرسوال بردن امنیت و اقتدار کشور است

امام جمعه گنبدکاووس باتاکید بر ضرورت عمل به قوانین انتخابات و مصوبات شورای نگهبان از سوی داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : که کم‌توجهی یا قبول نداشتن این ۲ موضوع مهم در واقع زیرسوال بردن امنیت پایدار و اقتدار کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه گنبدکاووس پس از پنج هفته تعطیلی به سبب وضعیت قرمز کرونا با انتقاد از برخی داوطلبان ریاست جمهوری نسبت به دلیل زیرسوال بردن قوانین انتخابات و مصوبات شورای نگهبان، گفت : انتخابات مظهر احساس قدرت، اختیار مردم و ضامن امنیت پایدار است ، اگر کسی این موضوعات را قبول ندارد یا زیرسوال ببرد در واقع امنیت پایدار کشور و حضور مردم در صحنه را زیرسوال برده است.

امام جمعه گنبدکاووس با  تاکید بر توجه گروه‌های مختلف مردم به کلید واژه‌های رهبری درخصوص انتخابات از جمله حضور گسترده در این عرصه مهم سیاسی و انتخاب دولت جوان و حزب الهی، بیان کرد: مردم به کسی رای دهند که برای رفع مشکلات کشور راه‌حل داخلی داشته باشد و درجهت خنثی سازی تحریم‌ها تلاش کند.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین با محکوم کردن حمله تروریستی به مدرسه دخترانه در افغانستان گفت: این اقدام انجام شد تا به مردم مسلمان منطقه بگویند اگر آمریکا از منطقه خلیج فارس و خاورمیانه خارج شود، چنین ناامنی‌هایی ایجاد می‌شود.

وی  باتاکید برضرورت هوشیاری مردم منطقه نسبت به سیاست های تروریستی آمریکا، به پیروزی‌های اخیر مردم فلسطین علیه اسرائیل اشاره کرد و افزود: این پیروزی‌ها مقدمه آزادی قدس شریف و پایان عمر غده سرطانی رژیم صهیونیست است.

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو