شناسه: 9227

10 فروردین 1403 00:03

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس: برگزاری مراسم سوم خرداد، سالروز رحلت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد به بهترین شکل در گنبدکاووس

 فرماندار ویژه: با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی مراسم سوم خرداد، سالروز رحلت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد به بهترین شکل در گنبدکاووس برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد، سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد گفت: رزمندگان اسلام در سوم خرداد ۱۳۶۱ با خلق حماسه‌ای کم نظیر توانستند خرمشهر را از اشغال دشمن بعثی خارج کنند و خوب است که با اجرای برنامه‌های متنوع یاد و خاطرات آن دوران را بار دیگر در اذهان مردم تداعی کرد.

مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: با وجود شرایط کرونا با توجه به اهمیت مناسبت‌های پیش‌رو با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی تلاش بر این است تا مراسم سوم خرداد، سالروز رحلت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد به بهترین شکل در گنبدکاووس برگزار شود.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست نظارت دقیقی بر اجرای مصوبات ستاد گرامیداشت سالروز سوم خرداد و دیگر ایام داشته باشند.

کریمی همچنین با اشاره به نقش مهم دانشگاه در عظمت بخشی و به این سه مناسبت، از مسوولان دانشگاه‌های گنبدکاووس خواست از امکانات خود برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های مناسب با این ایام استفاده کنند

سرهنگ رمضانعلی قاسم پور اظهارداشت: سوم خرداد یادآور رشادت‌های دلیرانه رزمندگانی است که با گذشت از جان خود برای بازپس گیری خاک کشور از چنگ دشمن، درس ایثار، شهادت و مردانگی به ملت ایران دادند.

وی اضافه کرد که به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر ۱۹ برنامه شاخص مانند مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، ویزیت رایگان بیماران در مناطق طرح شهید شوشتری، پخش تصاویر شهدای این عملیات در تلویزیون‌های شهری، رزمایش دسته‌های رزمی، نشست‌های بصیرتی، یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا روزهای سوم و چهارم خرداد در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ قاسم پور با مهم دانستن فضاسازی سطح شهر متناسب با ایام سوم خرداد و در ادامه سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، از تمام اصناف، بازاریان و دستگاه‌های دولتی خواست همکاری لازم را برای نصب نمادهای مناسب با این ایام داشته باشند.

وی افزود: برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد در مسجد قائمیه گنبدکاووس در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس همچنین با اشاره به تلاش دشمن برای جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، از ملت ایران خواست با شرکت حداکثری خود علاوه بر خنثی سازی توطئه‌های دشمنان، پایه‌های انقلاب را تثبیت کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو