شناسه: 9228

06 اردیبهشت 1403 15:31

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس: برگزاری انتخاباتی باشکوه در گنبدکاووس/کمیته فناوری اطلاعات می‌تواند موفق ظاهر شود

فرماندار گنبدکاووس با اعلام آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس برای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و با نشاط، گفت : کمینه فناوری اطلاعات ستاد همواره با وجود محدودیت‌های تجهیزاتی و فنی به خوبی درخشیده و در همه ادوار انتخابات عملکردی درخشان داشته ‌است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  مهندس عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم برای برگزاری بدون مشکل انتخابات اندیشیده شده است، بیان کرد : یقین داریم با وجود فشار سنگین کار در این دوره با توجه به افزایش شعب و اهمیت بیشتر اقدامات در بستر «وب» و شبکه، کمیته فناوری اطلاعات می‌تواند موفق ظاهر شود.

وی با اشاره به تزریق نیروی جوانی به کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان و تاکید بر روحیه جهادی و پرکاری، خاطرنشان کرد: به لطف خدا و همت همکاران تمامی برنامه‌های این حوزه با دقت و ظرافت انجام شده و به انتظارات به نحو احسن جامه عمل پوشانده شده است.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری گلستان با اشاره به عملکرد ممتاز کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس در همه ادوار انتخابات، تاکید کرد: تردیدی نداریم که مثل همیشه عملکرد این کمیته به الگویی برای همه استان تبدیل خواهد شد و با کمترین مشکل اهداف مدنظر محقق می‌شود.

فاطمه کاویانی با ابراز نگرانی از قطعی برق در ایام منتهی به انتخابات، تصریح کرد: این موضوع می‌تواند به زیرساخت‌ها و تجهیزات ما آسیب‌های جدی وارد کند و در فرآیند برگزاری انتخابات برای ما مشکلاتی را ایجاد کند.

وی با تاکید بر مراقب از تجهیزات فناوری اطلاعات در شعب اخذ رای توسط اعضای شعبه به ویژه نماینده فرماندار و کاربران، ادامه داد: در خواست ما این است که حتما کلاس آشنایی کاربران با تجهیزات به ویژه تجهیزات جانبی را برای اعضای صندوق برگزار کرده و آن را جدی بگیرید.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه از برگزاری جلسات آسیب‌شناسی ادوار گذشته به منظور رفع مشکلات احتمالی خبر داد و گفت: اجرای مانور احراز هویت و آموزش‌های اولیه کاربران از برنامه‌های روزهای اخیر ما بوده است.

مجتبی امامی از انتخاب ۳۰ سرگروه فناوری اطلاعات برای ۲۸۱ شعبه اخذ رای در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: برای هر صندوق نیز طبق برنامه‌ریزی قبلی دو کاربر مشخص شده و حدود ۳۰ درصد نیز نیروی ذخیره در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو