شناسه: 9235

10 فروردین 1403 14:28

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: اعلام مواضع شفاف نامزدهای ریاست جمهوری نسبت به مسائل مهم کشور مانندخنثی سازی تحریم‌هاست

امام جمعه گنبدکاووس از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواست در مناظرات و برنامه‌های تبلیغی خود مواضع و راهکارهای رفع مشکلات جامعه را شفاف بیان کنند تا مردم در تصمیم‌گیری و انتخاب اصلح درست دچار تردید نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه امروز گنبدکاووس اظهار داشت: اعلام مواضع شفاف نسبت به مسائل مهم کشور مانند خنثی سازی تحریم‌ها و برجام و نیز راهکارهای رفع مشکلات کشور به آگاهی مردم برای انتخاب صحیح‌تر کمک می‌کند.

وی افزود: نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین باید در کنار بیان شرایط و علل و عوامل وضع موجود، ایرادات را نیز همراه با بیان راهکار بگویند زیرا بیان شفاف این موارد به حضور گسترده مردم در آزمون بزرگ انتخابات و تصمیم‌گیری و انتخاب اصلح کمک زیادی می‌کند.

حجت الاسلام ترابی با گلایه از رعایت نشدن تقوا و اخلاق از سوی برخی نامزدها در مناظرات انتخاباتی اضافه کرد: با آغاز تبلیغات شوراهای شهر و روستا و شور و نشاطی که در آن ایجاد شده، به شور و نشاط انتخابات ریاست جمهوری نیز اضافه خواهد کرد.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت انتخابات و ضرورت حضور گسترده مردم در آن، گفت: انتخابات آزمون بزرگ برای ملت ایران است و همه افراد به خصوص متدینین باید ضمن حضور در این رخداد سیاسی دیگران را نیز به مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد تشویق و ترغیب نمایند.

وی افزود: اگر انتخابات مهم و با اهمیت نبود این همه دشمنان انقلاب با تکنیک‌های مختلف روانی و تبلیغی برای عدم حضور مردم در این رویداد سیاسی و یا حضور کمرنگ آنها، تلاش نمی‌کردند بنابراین حضور پرشور مردم در انتخابات و هر رای آنها تیری بر قلب دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو