شناسه: 9283

29 اسفند 1402 12:52

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد آغاز واکسیناسیون سنین ۶۰ از ظهر فردا

معاون بهداشت وزارت بهداشت از آغاز واکسیناسیون افراد ۶۰ سال به بالا از روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی، گفت: با هماهنگی های انجام شده از فردا ۲۴ تیرماه ساعت ۱۲ ظهر برای سنین ۶۰ سال به بالا سامانه salamat.gov.ir باز خواهد شد و این افراد می توانند وارد سامانه شوند و نوبت دهی خواهند شد.

وی افزود: یکی از دلایل این تصمیم این است که خوشبختانه واکسن تولید داخل بسیار خوب عمل کرده و هیچ مشکلی ندارد و خط تولید آن هم با قدرت در حال پیشرفت است.

رئیسی با اشاره به اینکه با احتساب واکسن های وارداتی هیچ مشکلی برای واکسیناسیون افراد ۶۰ سال با بالا وجود نخواهد داشت، بیان کرد: با عنایت به شروع واکسیناسیون گروه ۶۵ سال به بالا که خوشبختانه با نظم خوبی در حال انجام است، از هموطنان عزیز خواهشمندم در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند. چون افرادی که ثبت نام کرده اند تا ۲۵ تیرماه واکسیناسیون شان تمام خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، وی گفت: با توجه به موجودی واکسن و واکسن های وارداتی که وارد کشور شده یا خواهد شد، و با تکیه بر واکسن تولید داخل به ویژه واکسن "برکت" که خط تولید آن با قدرت در حال کار است، مطمئنم که ضمن شتاب بخشیدن به سرعت واکسیناسیون می توانیم سرعت را خیلی پایدارتر به پیش بریم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو