شناسه: 9540

10 فروردین 1403 19:44

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس؛ هلال احمر؛ سازمانی است بین المللی ،مردم نهاد، که تکیه اش بر داوطلبان و جوانان

دیدار مدیرعامل هلال احمر گلستان با امام جمعه شهرستان گنبدکاووس

فرهاد میقانی مدیرعامل #جمعیت_هلال_احمر_گلستان در این دیدار گفت:جمعیت هلال احمر یک موسسه عام المنفعه و خدمت رسان به طبقه گرفتار جامعه است و یکی از شعار های جمعیت هلال احمر تلاش برای تسکین آلام بشری است.

وی افزود ؛ ظرفیت های بسیار خوب در جمعیت هلال احمر حضور خیرین و داوطلبان و مشارکت این عزیزان در طرح ها و برنامه های ملی این مجموعه است.

میقانی بیان کرد ؛ استان گلستان با توجه به مشارکت و همدلی فراوان مردم عزیز خیرین توانمندی بخصوص در شرق استان دارد.

مدیرعامل هلال احمر گلستان  همچنین گفت ؛ نقش روحانیت در حوزه تقویت روحیه معنوی نجاتگران و داوطلبان هلال احمر با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی معرفتی بسیار مهم و اساسی است.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی، امام جمعه شهرستان گنبدکاووس در این دیدار گفت:

هلال احمر یک سازمان بین المللی مردم نهادی است که تکیه اش به داوطلبان و جوانان عزیز است.این سازمان به رسمیتی که در جهان دارد می تواند به عنوان کارآمدی بسیار مهم در کشور باشد که اخیرا می شود به واردات واکسن توسط هلال احمر اشاره کرد.

با توجه به اینکه استان گلستان استانی حادثه خیز است و در تمامی حوادث حاضر می شوند، حضور شما عزیزان احساس آرامش و کمال را در مردم ایجاد می کند.

بنده به خودم افتخار می کنم که عضو کوچکی از این خانواده بزرگ هستم و در تمام توان در کنار شما عزیزان خواهم بود به نوبه خود از تمامی زحمات کشان در این عرصه تشکر می کنم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو