شناسه: 9541

08 اردیبهشت 1403 02:03

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اظهارات رئیس سازمان بسیج مستضعفان در سفر یک روزه به گلستان

سردار سلیمانی در این سفر یک روزه ضمن بازدید از چند پروژه درباره رویکرد جدید بسیج مستضعفان گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ؛ روز گذشته سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان وارد استان گلستان شد.سردار سلیمانی در این سفر که با هجدهمین رزمایش کمک های مومنانه سپاه گلستان مصادف شده بود در بخشی از برنامه اظهار کرد: تا کنون 18 میلیون بست ی معیشتی در کل کشور توسط سپاه پاسداران توزیع شده است که گلستان در تهیه و توزیع این بسته ها جزء استان‌های پیشرو بوده و هست.

وی افزود :خدمات سپاه در کشور در آینده به سمت توسعه خدمات اجتماعی همانند آزادی زندانیان، خدمات رایگان پزشکی، کمک به دانش‌آموزان نیازمند، تهیه جهیزیه و ازدواج آسان پیش خواهد رفت.

سردار سلیمانی در این رزمایش ضمن اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب افزود:سند راهبردی هویت‌بخشی به تشکیلات بسیج و میدان دادن به نیروی خلاق، مبتکر و نوآور بسیجی و انقلابی مدنظر ما است و باید باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی در حاشیه برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه اظهار داشت: با کم شدن شیوع کرونا و آبی شدن وضعیت اکثر شهرستان‌ها احتمال از سرگیری سفرهای اردوهای راهیان وجود دارد؛ به لطف الهی و در صورت گرفتن مجوزهای لازم، از اواخر آبان یا اوایل آذرماه می‌توانیم اردوهای راهیان نور را شروع کنیم.

وی در ادامه ی این سفر به همراه استاندار و سردار ملک شاهکویی از آخرین وضعیت واکسیناسیون در استان مطلع  شد و از مرکز واکسیناسیون سردار «شهید حاج علی احمدی سپاه گرگان» واقع در تالار لاله بازدید کرد.

سردار سلیمانی در پایان  به همراه فرمانده سپاه نینوا از اتمام پروژه ی بازسازی 30 خانه محرومان که توسط بسیجیان انجام گرفته بود در استان بازدید کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو