گروه : پیشنهاد ما /

شناسه: 3761

29 اسفند 1402 05:30

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جانشین سپاه نینوای گلستان: انقلاب اسلامی با واژۀ انقلابی گری، خارچشم دشمنان شده است

جانشین سپاه نینوای گلستان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش مدافعان حرم شهرستان گنبدکاووس، انقلابیگری را یکی از ویژگیهای اصلی ملت و انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد که به واسطۀ این ویژگی آن را خار چشم دشمنان کرده است.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ حسین کریمی اول اذعان کرد: ما در مسیر تداوم انقلاب اسلامی همچنین ایستاده ایم و هم اکنون محور ثقل این انقلاب مقام معظم رهبری و محور حرکت آن سپاه است.
وی تصریح کرد: اگر امروز رزمایش برگزار می کنیم برای اثبات این موضوع به دنیاست که همچنان درمسیر انقلابی که استمرار بعثت پیامبر عظیم الشأن اسلام و زمینه ساز دولت امام زمان (عج) است، حرکت می کنیم و دنیا بداند همۀ بسیجیان آرزوی مبارزه در رکاب امام زمان(عج) را دارند.

qaboosnameh 25
کریمی اول با عنوان این مطلب که انقلاب اسلامی باعث شده دشمنان برای مقابله با آن ، هر حربه ای را به کار بگیرند، افزود: توطئه های دشمنان متناسب با زمان و ذائقۀ عصر است و امروز در آستانۀ انتخابات در صدد استفاده از این تعیین سرنوشت انقلاب هستند تا میوۀ دلخواه خود را از آن بچینند.
وی با اشاره به تعبیر برخی مبنی بر ممنوعیت دخالت نیروهای مسلح و سپاه در مسائل سیاسی عنوان کرد: چرا برخی فکر می کنند بسیجی ، سپاه و بسیج تنها برای کشته شدن و امداد رسانی در بلایایی طبیعی است؟ این نگاه حاصل برداشت غلط برای خارج کردن این نهاد از مسیر انقلاب است.
جانشین سپاه نینوای گلستان ادامه داد: با توجه به فرمودۀ امام راحل نیروهای مسلح نباید وارد دسته جات شوند و این ساده اندیشی است که این فرمودۀ امام را به دخالت در سیاست کشور تعبیر کنیم و با توجه به این تعبیر، اقدام به بصیرت افزایی نشود.

qaboosnameh 22
وی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه هر زمان که نظام به آن نیاز داشته باشد در صحنه حاضر خواهد شد و همه دل در گرو انقلاب داریم و با ترفندهای سیاسی برخی میدان را ترک نخواهیم کرد و جبهه مقاومت در دفاع از حرم آل الله
سرهنگ کریمی اول اظهار کرد: برخی با این بهانه ها به دنبال به انزوا کشاندن سپاه و بسیج هستند و می خواهند روحیه انقلابی گری را از از چهرۀ انقلاب اسلامی بزدایند.
استفادۀ دشمن از جنگ نرم در عرصۀ سیاسی یکی از ترفندهای دشمن است که جانشین سپاه نینوای گلستان به آن اشاره کرد و گفت" دشمنان به دنبال این هستند که مردم ما در انتخابات کسانی را که انقلابی هستند انتخاب نکنند و توصیه می کنند کسی را انتخاب کنید که طرفدار غرب و مذاکره است اما دشمنان بدانند اگر ما را محاصره نظامی کنند ما فرزند عاشورا هستیم و اگر ما را محاصره اقتصادی کنند ما فرزند رمضانیم و همچنان ادامه دهندۀ راه شهدا و مطیع راه ولایت  خواهیم بود.

qaboosnameh 21

امام جمعه گنبد نیز در این صبحگاه در جمع مسئولان شهرستان گفت : امروز در رزمایش به بهترین شاخۀ طوبی بهشتی که برای تحقق اسلام و برگرداندن عظمت پرفروغ اسلام که از دست رفته است تمسک می شود و این تمسک به جهاد ، مقاومت و عرت برخاسته از جهاد است.
حجت الاسلام محمود ترابی با اشاره به انتخابات 29 اریبهشت، آن را رزمایش سیاسی و اجتماعی ملت ایران توصیف کرد و گفتملت ایران باید خود را برای این رزمایش بزرگ سیاسی و انتخاب اصلح آماده کنند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو