گروه : پیشنهاد ما /

شناسه: 3939

29 اسفند 1402 13:04

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پیام یک دانشجوی گنبدی به رئیس جمهور؛ از عزتی که با مشارکت مردم به دست آمد، صیانت کنید

دانشجوی دانشگاه گنبدکاووس طی پیامی ضمن قدردانی از مشارکت بالای مردم و تبریک به حجت الاسلام حسن روحانی، از رئیس جمهور خواست تا از این عزت و اقتداری که با حضور مردم در صحنه انتخابات  به دست آمده، صیانت کند.

به گزارش قابوس نامه، سید عارف موسوی کریمی، از دانشجویان بسیجی گنبدکاووس  طی پیامی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام حسن روحانی، نوشت:
ضمن عرض سلام و خسته نباشید به تمامی مسولین و برگزار کنندگان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین تقدیر تشکر از مردم غیور و همیشه در صحنه ایران بخاطر حضور پررنگشان در این عرصه مهم سرنوشت ساز.
همچنین عرض تبریک و تهنیت داریم خدمت جناب آقای دکتر حسن روحانی که با رای مردم و انتخاب مردم دوباره مامور به انجام وظایف در این ماموریت خطیر شدند.
 امیدواریم در زیر سایه الطاف الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری حفظه الله در این دوره از ریاست جمهوری بتوانیم با همکاری نیروهای متخصص داخلی و با اعتماد بر جوانان کشوری بسازیم که به آن مدینه فاضله نزدیک شده و دولتی برای امادگی ظهور منجی عالم بشریت بشود.
نکته ای با مردم ایران هست که باید گفته شود : مردم ایران رئیس جمهور منتخب متعلق به تمام ایران است و نه متعلق به طرفدارانش یا جناح خاصی.
بنابراین، پس از رقابتی که نشان دهنده ی دموکراسی دینی برجسته ی جمهوری اسلامی است وقت آن شده که دست در دست هم با فراموش کردن اتفاقات گذشته،برای تغییر وضع موجود تلاش کنیم.
جناب آقای دکتر روحانی:
شما بعنوان رئیس جمهور موظف به صیانت از عزت و اقتداری هستید که مرهون خونهای پاک هزاران شهید و زحمات عزیزان ماست،پس شایسته است رفتار،گفتار،منش،برخورد و افعال شما بگونه ای درخور و سزاوار این منصب باشد. چرا که هم ما مردم و هم رهبر معظم انقلاب و تمام شهدا بر اعمال شما نظارتی تیزبینانه خواهیم داشت، باشد که دولت از راه درست خارج نشود.
روح و جان و ستون اصلی نظام،رهبری قدرتمند آن است، مسلما هرگونه اقدامی که قلب آن امام عزیز را رنجوده و خلاف منویات الهی ایشان باشد،بدون توجه به شخص،جایگاه،موقعیت و ملاحضات سیاسی؛ جوابی کوبنده دریافت خواهد نمود که انجام دهنده آن عمل را از کرده ی خود پشیمان میسازد.
در پایان پیروزی این انتخابات را به پیروز اصلی آن یعنی ملت غیور ایران و مقام معظم رهبری  تبریک میگوییم
 وسلام علیکم و رحمه الله

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو