گروه : پیشنهاد ما /

شناسه: 4493

29 اسفند 1402 07:55

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

واکنش جانشین سابق سپاه نینوا به توهین فصلنامۀ استارباد؛ چرا کسانی که نان انقلاب را می خورند سکوت کرده اند؟/ ارشاد اسلامی چه می کند؟

جانشین سابق سپاه نینوای گلستان در واکنش به انتشار مطالب توهین آمیز به امام و انقلاب در فصلنامۀ استارباد گفت: چرا وقتی یک نشریه به انقلاب اهانت می کند، آنها که نان امام و انقلاب را می خورند سکوت می کنند؟ ارشاد چه می کند؟

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ حسین کریمی اول شامگاه گذشته در یادوارۀ شهدای مدافع حرم گلستان و شهدای روستای حسن آباد گنبدکاووس در جمع دانشجویان و اهالی روستا با عنوان این مطلب افزود: چطور می شود فصلنامه ای در استان که از بودجۀ ایران اسلامی و با مجوز ارشاد فعالیت می کند، بیاید و برخلاف آرمان های نظام قلم بزند، امام را زیرسوال ببرد و از چریک ها و کمونیست ها حمایت کند و همراهان امام را بی سواد بداند و اداره کل ارشاد در مقابل آن سکوت کند؟!

وی افزود: آقای مدیر کل ارشاد گلستان چه می کنید؟ نشریات باید مدافع آرمان های امام و انقلاب باشند نه اینکه کسانی بیایند و بر علیه انقلاب قلم بزنند! کسانی که تریبون انقلاب در دست دارند چرا سکوت می کنند ؟

کریمی اول تصریح کرد: دشمن در تلاش است انقلاب را با هر شیوه ای از بین ببرد و با توجه به حساسیت استان می بینیم که برخی با دشمن همراه شده اند ولی مطمئن باشند به جایی نخواهند رسید و همواره انسانهایی هستند که هر جا دشمنی حمله کند حاضرند سینه های خود را سپر کنند.

حمله به سپاه حمله به شهدا و عزت است
این استاد دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش با ابراز تاسف نسبت به کسانی که در همراهی با دشمن سپاه را نشانه گرفته اند اذعان کرد: نه به عنوان یک پاسدار بلکه به عنوان یک ایرانی به خاطر جانفشانی های سپاه پاسداران می گویم، کسی که به سپاه حمله می کند به شهدا و خون شهدا، ایثارگری و عزت حمله کرده است.

وی ادامه داد: چرا همان هجمه ای که آمریکا به سپاه دارد برخی در داخل کشور دارند ؟ پشت صحنه چه خبر است؟ چه توافقاتی انجام شده که اینگونه با دشمن همراهی می کنند؟

سپاه مایه امنیت کشور به واسطۀ بسیجیان شیعه و سنی است
 حسین کریمی اول با اشاره به دفاع هموطنان اهل سنت از مرزهای شرقی و جنوب شرقی کشور گفت: سپاه مایۀ امنیت و آرامش کشور به واسطۀ بسیجیان شیعه و سنی است و همه این را فهمیده اند هر جا که دشمن نسبت به کشور کوچکترین حرکتی کند، سپاه با کسی تعارف ندارد و در میدان حاضر است.

مجلس شهدا باید دارای پیام باشد
جانشین سابق سپاه نینوای گلستان در ادامه همچنین اظهار کرد: وقتی یک انسان در مسیری قرار می گیرد و تمام هستی و جان خود را در این مسیر فدا می کند نمی توان گفت که بی هدف این کار انجام شده است و این ایثارگری پیام دارد.

وی اضافه کرد: قطعا شهدا هم مانند همۀ ما لذت زندگی را می دانستند و از جانشان بیزار نبودند اما به خاطر آرمانی الهی حاضر شدند از همۀ اینها بگذرند و خودشان را فدا کنند تا اسلام، دین و قرآن بماند، عزت و شرف آن جامعه و ملت حفظ شود و مورد تهاجم و تاراج کفار و مشرکین قرار نگیرد. لذا مجلس شهید پیام دارد و ما باید به آن پیام توجه کنیم.

حسین کریمی اول با اشاره به واقعۀ بزرگ عاشورا خاطر نشان کرد: اگر واقعۀ عاشورا که فقط یک صبح تا ظهر به طول انجامید ماندگار و اثرگذار است به خاطر پیام آن است که شور و حرارت آن در دل هیچ مومنی خاموش نخواهد شد.

شهدا قائل به مددالهی بودند
جانشین سابق سپاه نینوا، حرکت تنها برای خدا،مطیع ولایت بودن و روحیه جهاد و ایثارگری و نترسیدن از مرگ را از ویژگیهای برجستۀ شهدا عنوان کرد و افزود: اگر پیرو شهدا هستیم اگر جان ما را هم در مسیر حق بخواهند نباید دریغ کنیم چون شهدا اینگونه بودند.

وی ادامه داد: شهدا قائل به مدد الهی در همۀ مسیر مبارزه خود بودند و به این وعدۀ الهی که خداوند فرموده است: " اگر شما دین ما را یاری کنید ما هم نصرت خود را نثار شما خواهیم کرد" اعتقاد راسخ داشتند.

کسی که متولی فرهنگی است برای مقابله با ضد فرهنگ ها کاری نمی کند
کریمی اول همچنین با اشاره به فرمان " آتش به اختیار" رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: شهدا همواره مطیع امر ولایت بودند و امروز می بینیم حضرت آقا در مورد مباحث فرهنگی کشور هشدار می دهند و در آخر فرمان" آتش به اختیار" صادر می کنند، چون کسانی که متولی فرهنگی هستند و باید جلوی برنامه های ضد فرهنگی دشمن را بگیرند کاری نمی کنند!

وی اقدامات حاج احمد متوسلیان در جبهه های جنگ را نمونه ای از آتش به اختیار عمل کردن عنوان و تشریح کرد: حاج احمد متوسلیان در زمان جنگ چون می دانست خواسته و فرمان امام چیست بنا به نظر ایشان عمل می کرد و از بنی صدر دستور نمی گرفت.

کریمی اول خاطر نشان کرد: خطاب رهبر معظم انقلاب بویژه به دانشجویان است اما این مسئله با توجه به توضیحات ایشان قطعا به معنای هرج و مرج نیست بلکه هر جا که کار فرهنگی مانده است باید به میدان بیایند.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت د رعراق یادآرو شد: همۀ دشنان دور ما حلقه زده اند و هر چه در توان دارند انجام داده اند تا انقلاب را از بین ببرند و دشمن از ما دست بر نمی دارد اما کاری از پیش نخواهند برد چون ما خدا را داریم و یاری جبهه حق سنت الهی است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو