گروه : پیشنهاد ما /

شناسه: 4554

29 اسفند 1402 10:01

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعۀ اهل سنت گنبدکاووس: هیچ مسئولی به ائمه جمعه اهل سنت مطلبی را تحمیل نکرده است/ نماز جمعه از نعمات انقلاب اسلامی است

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در جلسه مشترک ستاد نماز جمعه و شورای اداری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اقامۀ آزادانۀ نماز جمعه اهل سنت اذان کرد: تا کنون هیچ ارگان و مسئولی به ائمه جمعه اهل سنت مطلبی را تحمیل نکرده است و ما وظیفۀ دینی و فقهی خودمان می دانیم که در نماز جمعه مشائل روز، مشکلات دنیای اسلام را بگوئیم.

به گزارش قابوس نامه،آخوند عبدالباسط نوریزاد تصریح کرد: در کنار این مسائل همچنین مردم را به تقوا و احکام الهی دعوت می کنیم  و این مسئله با حمایت دوبت و نظام اسلای تقویت می شود.

وی افزود: اقامۀ نماز جمعه اولین اقدام پیامبر(ص) بعد از هجرت و تشکیل حکومت اسلامی است و در مذهب ما یکی از ملزومات برگزاری نماز جمعه داشتن نظام اسلامی و یک حاکم و ولی فقیه در راس کشور است.

آخوند نوریزاد ؛ نزدیک کردن دوسویه مردم و حکومت را برای حل مشکلات و انسجام در مقابل دشمنان را از جمله وظایف ائمه جمعه عنوان کرد .

امام جمعۀ اهل سنت گنبدکاووس با بی شمار دانستن نعمات خداوند ، از دین اسلام و حکومت اسلامی به عنوان یک نعمت بزرگ یادکرد که نشات گرفته از قوانین اسلام و شرع اسلامی است.

وی با توجه به اهمیت نمازجمعه در اسلام خاطر نشان کرد: همۀ مدیران ما متعهد و متدین هستند و انتظار می رود در نماز جمعه که یک نماز عبادی و سیاسی است ، حضور پررنگ تری داشته باشند.

آخوند مدد هوشمند امام جمعه شهر اینچه برون نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت خدمت اذعان کرد: خداوند کسانی را که در راه خداوند تلاش و مجاهدت می کنند به راه راست هدایت می کند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو